

Dragon Ball Z - Mod polega na walce, w której dwie drużyny są bojownikami.
KI (Energia) jest automatycznie zwiększana, a gdy jest w 100%, gracz może rozpocząć działanie 'kulą energii'
Gdy umiejętności są zwiększone, zadawane obrażenia również zwiększają się.
Gdy gracz jest martwy to odradza się automatycznie w 3 sekundy.

dbz_on ( 1 /ON - 0/OFF ) dbz_goku_health // zdrowie Goku dbz_goku_gravity // grawitacja Goku dbz_goku_speed // szybkość Goku dbz_vegeta_health // zdrowie Vegeta dbz_vegeta_gravity // grawitacja Vegeta dbz_vegeta_speed // szybkość Vegeta dbz_trunks_health // zdrowie Trunks'a dbz_trunks_gravity // grawitacja Trunks'a dbz_trunks_speed // szybkość Trunks'a dbz_gohan_health // zdrowie Gohan'a dbz_gohan_gravity // grawitacja Gohan'a dbz_gohan_speed // szybkość Gohan'a dbz_freezer_health // zdrowie Freezer'a dbz_freezer_gravity // grawitacja Freezer'a dbz_freezer_speed // szybkość Freezer'a dbz_cell_health // zdrowie Cell'a dbz_cell_gravity // grawitacja Cell'a dbz_cell_speed // szybkość Cell'a dbz_dabura_health // zdrowie Dabur'y dbz_dabura_gravity // grawitacja Dabur'y dbz_dabura_speed // szybkość Dabur'y dbz_maginboo_health // zdrowie Magin Boo dbz_maginboo_gravity // grawitacja Magin Boo dbz_maginboo_speed // szybkość Magin Boo

engine
orpheu
hamsandwich
cstrike

- .sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
- .amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
- DBZMode.txt do cstrike/addons/amxmodx/data/lang
- folder sprites i sounds do [b]cstrike/