Dodawanie expa za wygraną rundęZnajdź
#include <csx>
dodaj pod
#include <colorchat>
znajdź
register_event("TextMsg", "freeze_begin", "a", "2=#Game_will_restart_in")
dodaj pod
register_event("SendAudio", "TtWin", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "CtWin", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
znajdź
register_cvar("diablo_xpbonus2","50",0)
dodaj pod
register_cvar("diablo_xpbonus3","30",0)
na końcu kodu dodaj
public TtWin() {
new dziel; // zmienna globalna
for (new i=1; i<33; i++) { // pętla pobierająca graczy od 1 do 33++ (wszyscy)
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T) {
dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
}
}
}
public CtWin() {
new dziel;
for (new i=1; i<33; i++) {
if(is_user_connected(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT) {
dziel = is_user_alive(i) ? 1 : 2;
Give_Xp(i, get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
ColorChat(i, NORMAL, "Dostales^x03 *%i*^x01 doswiadczenia za wygranie rundy przez Twoj team", get_cvar_num("diablo_xpbonus3")/dziel);
}
}
}
No i oczywiście od teraz masz nowy cvar, czyli taki jak "diablo_xpbonus3".
Użytkownik sebul edytował ten post 13.10.2010 11:48