Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 craigy0911

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Craig
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 29.09.2010 14:36

hi ive zauważyłem pewne problemy na mod dorsza. z jakiegoś powodu, kiedy uderzył poziomie 200-201 poziomie hud zniknie z ekranu? Czy istnieje i sposoby rozwiązać ten problem? Prawie any1 który jest na poziomie 201 traci hud ekranie ... nadzieję, tam sposób rozwiązać ten problem, ponieważ jej rodzaj irytujące i id jak widzą, że ich na poziomie 201, a nie pusty ekran: P. Dzięki!


public SprawdzPoziom(id)
{
if(poziom_gracza[id] < 201)
{
while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
{
poziom_gracza[id]++;
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
}

punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
}
ZapiszDane(id);
}

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Cenzura Yea

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:5
  • Imię:James
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 30.09.2010 15:47

Sproboj dopisac debug po pluginie coda czyli np.
codmod.amxx debug
A tak wogóle.Dawaj logi




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych