Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item 1/1 uspnie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 14:23

Zrobilem dodatkowy item w postaci zabicia jednym strzalem.

Zmienilem ,dodałem uzupelnilem rozne linijki by uzyskac ten efekt ale coś nie dziala.Samo użycie nie dziala ale juz otrzymanie i wyrzucenie ,podniesienie działa.

Kody ,które wpisalem (kolejność od samego początku w SMA ):

1.

new player_b_usp[33] = 1

2.

case 92:
				{
					create_itm(vid,rannum,"UspHead")


3.

player_b_usp[id] = 0

4.

if (player_b_usp[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_usp[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z usp")


5.

case 92:
		{
			player_item_name[id] = "UspHead"
			player_item_id[id] = 92
			player_b_usp[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Natychmiastowe zabicie z usp",player_item_name[id])
			ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
			ItemSound()


6.

if(player_b_usp[id]>0)
 {
 if(player_b_usp[id]>5) player_b_usp[id]-=random_num(0,2)
 else if(player_b_usp[id]>2) player_b_usp[id]-=random_num(0,1)
 else if(player_b_usp[id]>1) player_b_usp[id]-=random_num(-1,1)


7.

public add_bonus_usp(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_usp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_USP)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_usp[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"USP")


8.

player_b_usp[id2] = player_b_usp[id]

Dodam ,że na moim serwerze Diablo jest opcja daj_item , podnoszenie itemow z ziemi gdy zabitemu graczowi wypada oraz widoczna nazwa itemu gdy ten leży na ziemi i najedzie sie celownikiem

Wszystko dziala po za tym ,że nie zabija 1/1 gdy ma sie ten item.

Pomoże mi ktoś ? Wyjaśni ocb??

Dołączona grafika












#2 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 14:45

Znajdź:

new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout

Dodaj pod:

new player_b_usp[33] = 1

Znajdź:

player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout

Dodaj pod:

player_b_usp[id] = 0

Znajdź:

if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta")
}

Dodaj pod:

if (player_b_usp[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_usp[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z usp")
}

Znajdź:

case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}

Dodaj pod:

case XX:
{
player_item_name[id] = "UspHead"
player_item_id[id] = rannum
player_b_usp[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Natychmiastowe zabicie z usp",player_item_name[id])
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
ItemSound()
}

Znajdź:

if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}

Dodaj pod:

if(player_b_usp[id]>0)
{
if(player_b_usp[id]>5) player_b_usp[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_usp[id]>2) player_b_usp[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_usp[id]>1) player_b_usp[id]-=random_num(-1,1)
}




/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

Dodaj pod:

public add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_usp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_USP)
{

if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_usp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"usp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


Następnie w public damage znajdź:

add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)

I dodaj pod:

add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)


Oraz, jeżeli to Twój pierwszy robiony własnoręcznie item 1/1 to znajdź:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")

I zamień na:

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 14:50


#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 15:36

Ok działa .Wielkie dzięki.

Blad mój :

mialem tak:

public add_bonus_usp(attacker_id,id,weapon)

a powinnobyć tak jak podales:

public add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)

No i smiga korkowiec 1/1 ;)

Można zamknąć.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych