Item 1/1 usp
Tiger_pl
29.09.2010
Zrobilem dodatkowy item w postaci zabicia jednym strzalem.
Zmienilem ,dodałem uzupelnilem rozne linijki by uzyskac ten efekt ale coś nie dziala.Samo użycie nie dziala ale juz otrzymanie i wyrzucenie ,podniesienie działa.
Kody ,które wpisalem (kolejność od samego początku w SMA ):
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Dodam ,że na moim serwerze Diablo jest opcja daj_item , podnoszenie itemow z ziemi gdy zabitemu graczowi wypada oraz widoczna nazwa itemu gdy ten leży na ziemi i najedzie sie celownikiem
Wszystko dziala po za tym ,że nie zabija 1/1 gdy ma sie ten item.
Pomoże mi ktoś ? Wyjaśni ocb??

Zmienilem ,dodałem uzupelnilem rozne linijki by uzyskac ten efekt ale coś nie dziala.Samo użycie nie dziala ale juz otrzymanie i wyrzucenie ,podniesienie działa.
Kody ,które wpisalem (kolejność od samego początku w SMA ):
1.
new player_b_usp[33] = 1
2.
case 92: { create_itm(vid,rannum,"UspHead")
3.
player_b_usp[id] = 0
4.
if (player_b_usp[id] > 0) { num_to_str(player_b_usp[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz 1/") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z usp")
5.
case 92: { player_item_name[id] = "UspHead" player_item_id[id] = 92 player_b_usp[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Natychmiastowe zabicie z usp",player_item_name[id]) ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id]) ItemSound()
6.
if(player_b_usp[id]>0) { if(player_b_usp[id]>5) player_b_usp[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_usp[id]>2) player_b_usp[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_usp[id]>1) player_b_usp[id]-=random_num(-1,1)
7.
public add_bonus_usp(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_usp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_USP) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_usp[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"USP")
8.
player_b_usp[id2] = player_b_usp[id]
Dodam ,że na moim serwerze Diablo jest opcja daj_item , podnoszenie itemow z ziemi gdy zabitemu graczowi wypada oraz widoczna nazwa itemu gdy ten leży na ziemi i najedzie sie celownikiem
Wszystko dziala po za tym ,że nie zabija 1/1 gdy ma sie ten item.
Pomoże mi ktoś ? Wyjaśni ocb??

MaDaFaKa
29.09.2010
Znajdź:
Dodaj pod:
Znajdź:
Dodaj pod:
Znajdź:
Dodaj pod:
Znajdź:
Dodaj pod:
Znajdź:
Dodaj pod:
Dodaj pod:
Następnie w public damage znajdź:
I dodaj pod:
Oraz, jeżeli to Twój pierwszy robiony własnoręcznie item 1/1 to znajdź:
I zamień na:
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 14:50
new player_b_sniper[33] = 1 //Ability to kill in 1/sniper with scout
Dodaj pod:
new player_b_usp[33] = 1
Znajdź:
player_b_sniper[id] = 0 //Ability to kill faster with scout
Dodaj pod:
player_b_usp[id] = 0
Znajdź:
if (player_b_sniper[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_sniper[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika ze scouta")
}
Dodaj pod:
if (player_b_usp[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_usp[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz 1/")
add(itemEffect,199,TempSkill)
add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z usp")
}
Znajdź:
case 68:
{
player_item_name[id] = "Ultra Armor"
player_item_id[id] = 68
player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
Dodaj pod:
case XX:
{
player_item_name[id] = "UspHead"
player_item_id[id] = rannum
player_b_usp[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Natychmiastowe zabicie z usp",player_item_name[id])
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
ItemSound()
}
Znajdź:
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}
Dodaj pod:
if(player_b_usp[id]>0)
{
if(player_b_usp[id]>5) player_b_usp[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_usp[id]>2) player_b_usp[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_usp[id]>1) player_b_usp[id]-=random_num(-1,1)
}
/* ==================================================================================================== */
public add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_sniper[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_SCOUT && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_sniper[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"scout")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Dodaj pod:
public add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_usp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_USP)
{
if (!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_usp[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"usp")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
/* ==================================================================================================== */
Następnie w public damage znajdź:
add_bonus_scoutdamage(attacker_id,id,weapon)
I dodaj pod:
add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)
Oraz, jeżeli to Twój pierwszy robiony własnoręcznie item 1/1 to znajdź:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be")
I zamień na:
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 14:50
Tiger_pl
29.09.2010
Ok działa .Wielkie dzięki.
Blad mój :
mialem tak:
a powinnobyć tak jak podales:
No i smiga korkowiec 1/1
Można zamknąć.
Blad mój :
mialem tak:
public add_bonus_usp(attacker_id,id,weapon)
a powinnobyć tak jak podales:
public add_bonus_uspdamage(attacker_id,id,weapon)
No i smiga korkowiec 1/1

Można zamknąć.