Zmienilem ,dodałem uzupelnilem rozne linijki by uzyskac ten efekt ale coś nie dziala.Samo użycie nie dziala ale juz otrzymanie i wyrzucenie ,podniesienie działa.
Kody ,które wpisalem (kolejność od samego początku w SMA ):
1.
new player_b_usp[33] = 1
2.
case 92: { create_itm(vid,rannum,"UspHead")
3.
player_b_usp[id] = 0
4.
if (player_b_usp[id] > 0) { num_to_str(player_b_usp[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz 1/") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z usp")
5.
case 92: { player_item_name[id] = "UspHead" player_item_id[id] = 92 player_b_usp[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Natychmiastowe zabicie z usp",player_item_name[id]) ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id]) ItemSound()
6.
if(player_b_usp[id]>0) { if(player_b_usp[id]>5) player_b_usp[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_usp[id]>2) player_b_usp[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_usp[id]>1) player_b_usp[id]-=random_num(-1,1)
7.
public add_bonus_usp(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_usp[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_USP) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_usp[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"USP")
8.
player_b_usp[id2] = player_b_usp[id]
Dodam ,że na moim serwerze Diablo jest opcja daj_item , podnoszenie itemow z ziemi gdy zabitemu graczowi wypada oraz widoczna nazwa itemu gdy ten leży na ziemi i najedzie sie celownikiem
Wszystko dziala po za tym ,że nie zabija 1/1 gdy ma sie ten item.
Pomoże mi ktoś ? Wyjaśni ocb??