Screen z compilera z błędami:

Źródło, plik .sma w załączniku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.09.2010 03:24
new Race[9][22] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Bandyta", "Havekar", "Avallach", "Wampir" }new Race[13][22] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Bandyta", "Havekar", "Avallach", "Wampir" }Bandyta(id)
player_class[id] = Bandyta
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 8:
{
player_class[id] = Bandyta
}
case 9:
{
player_class[id] = Havekar
}
case 10:
{
player_class[id] = Avallach
}
case 11:
{
player_class[id] = Wampir
}
case 12:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
{
show_hudmessage(id, "Masz juz %d obrazen wampira!", player_b_vampire[id])
}
player_b_vampire[id] = 10{
show_hudmessage(id, "Masz juz %d obrazen wampira!", player_b_vampire[id])
player_b_vampire[id] = 10
} Użytkownik kamioool edytował ten post 28.09.2010 04:01
Napisano 28.09.2010 15:52
kamiool sprawdzales czy działa?
I w ogóle dzięki!
Dodano 28 wrzesień 2010 - 18:38:
[warn=Pavulon]masz inne pytania to załóż nowy temat Z ODPOWIEDNIM TYTUŁEM albo poszukaj odpowiedzi na forum a nie pytasz o coś co nie ma najmniejszego związku z tym tematem[/warn]
Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.09.2010 12:19
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych