Screen z compilera z błędami:
Źródło, plik .sma w załączniku
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.09.2010 03:24
new Race[9][22] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Bandyta", "Havekar", "Avallach", "Wampir" }
new Race[13][22] = { "None","Mag","Mnich","Paladyn","Zabojca","Nekromanta","Barbarzynca", "Ninja", "Lowca", "Bandyta", "Havekar", "Avallach", "Wampir" }
Bandyta(id)
player_class[id] = Bandyta
g_haskit[id] = 0 switch(key) { case 0: { player_class[id] = Mag } case 1: { player_class[id] = Mnich } case 2: { player_class[id] = Paladyn } case 3: { player_class[id] = Zabojca } case 4: { player_class[id] = Nekromanta g_haskit[id] = 1 } case 5: { player_class[id] = Barbarzynca } case 6: { player_class[id] = Ninja } case 7: { player_class[id] = Hunter g_GrenadeTrap[id] = 1 } case 8: { player_class[id] = Bandyta } case 9: { player_class[id] = Havekar } case 10: { player_class[id] = Avallach } case 11: { player_class[id] = Wampir } case 12: { return PLUGIN_HANDLED } }
{ show_hudmessage(id, "Masz juz %d obrazen wampira!", player_b_vampire[id]) } player_b_vampire[id] = 10
{ show_hudmessage(id, "Masz juz %d obrazen wampira!", player_b_vampire[id]) player_b_vampire[id] = 10 }
Użytkownik kamioool edytował ten post 28.09.2010 04:01
Napisano 28.09.2010 15:52
kamiool sprawdzales czy działa? I w ogóle dzięki!
Dodano 28 wrzesień 2010 - 18:38:
[warn=Pavulon]masz inne pytania to załóż nowy temat Z ODPOWIEDNIM TYTUŁEM albo poszukaj odpowiedzi na forum a nie pytasz o coś co nie ma najmniejszego związku z tym tematem [/warn]
Użytkownik Pavulon edytował ten post 29.09.2010 12:19
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych