Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z napisaniem kodu.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Weed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 27.09.2010 20:00

Witam, czy mógłby ktoś mi pomoc napisać kod:

1. Który by wywoływał funkcje dagon'a i działał na nóż+e, zabierał 100HP i można by było go używać co 10 sekund/ 5x na rundę.
2. Gdzie znajduje sie linijka od wypadania itemków? Jak zmniejszyć wypadanie itemu?
New 3. Dodalem do funkcij kuszy bart time.. wyswietla sie ale jak strzelisz z kuszy to nie leci ni epokazuje kiedy sie zaladuje nowy... ponizej kod:

Spoiler


New 4. Gdzie moge znalezc sprite i dzwiek do tego tematu:

http://amxx.pl/piorun-t32375.html&p=169311&fromsearch=1#entry169311

A jak nie wiecie gdzie mozna znalezc to usuncie mi sprite i dzwiek z tego kodu ;]

New 5. Nie dziala mi ten kod, w czym problem?;>

Spoiler


New 6. Jak zrobic aby latarka maga nie gasla??

Każda odpowiedz zostanie nagrodzona.
Z góry dziękuje.

Użytkownik Weed edytował ten post 03.10.2010 11:17

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 27.09.2010 20:23

Witam, czy mógłby ktoś mi pomoc napisać kod:

1. Który po wpisaniu /klasa wywołuje menu 1. Ludzie 2. Potowry 3. Premium i następnie przechodzi do innego po kliknięciu 1-3.
2. Który by wywoływał funkcje dagon'a i działał na nóż+e, zabierał 100HP i można by było go używać co 10 sekund/ 5x na rundę.
3. Gdzie znajduje sie linijka od wypadania itemków? Jak zmniejszyć wypadanie itemu?
4. Gdzie dodać w funkcji meekstone / HE dodać aby klas a była odporna na ta moc?
5. Gdzie i jak należy dodać do tego kodu poniżej, który by leczył 2 klasy i 2 wartościach HP i czasie? Bo próbuje rozdzielić to działa i tak tylko na 1 klasie i leczy o innej wartości niż są podane i czasie:

register_think("HealBot", "HealBotThink");
        CreateHealBot();

Spoiler


Każda odpowiedz zostanie nagrodzona.
Z góry dziękuje.

public dropitem(id)
Co do drugiego to wzorował bym się na:
player_b_fireshield[id] == 0
public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
	if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0)	//Fireshield check
	{
		new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
		{
			set_user_health(id, 0)
			message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0) 
			write_byte(attacker_id) 
			write_byte(id) 
			write_byte(0) 
			write_string("grenade") 
			message_end() 
			set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1) 
			set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
			cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150) 
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 2

#3 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 27.09.2010 21:22

ok, sprobuje zrobic te anty he/meek tak jak ninja jest w standard diablo 5.9l player_class[id]=!Ninja czy jakos tak:x

a w tym :
public dropitem(id)

Gdzie co wpisac?;x
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 28.09.2010 19:54

1. Zrób sam. (http://amxx.pl/tworz...enu-t11997.html + kawałki kodu z diablo)
2. Było coś podobnego na forum. (slowly)
3. Chodzi Ci o to żeby itemki nie zawsze wypadały ? (Było)
4. Było, tylko na item. (Możesz zrobić to jako moc dla klasy)
5. Było. Sam o to pytałem.
  • +
  • -
  • 1

#5 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.09.2010 20:16

1. Ok pobawie sie
2. A moglbys podac link do tego?
3. Dodalem gracz XX znalazl XX przedmiot... i teraz te itemki ktore wyswietlaja si ena dole szybko sie trafiaja... i jak zmniejszyc szanse na wypadniecie go
4. To jak zrobic jako Item? Bo jak sam probowalem to itemki HE / meek nie dzialaly wogóle...
5. A podac link?;>>

Z gory thx, leci +
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 28.09.2010 20:30

2. Piorun - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Mi osobiscie wywala serwer przy tym. Ale chyba jak sie pobawisz to osiagniesz cel.
5. Problem z ladowaniem HP - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
3. Żeby nie zawsze wypadały to
Kod Screama

if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
{
show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
if (random_num(1,2) == 1){ // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_item(kid,0) // 50% szans na zdobycie przedmiotu
} // 50% szans na zdobycie przedmiotu
award_kill(kid,vid)
add_respawn_bonus(vid)
add_bonus_explode(vid)
add_barbarian_bonus(kid)
if (player_class[kid] == Barbarzynca)
refill_ammo(kid)
set_renderchange(kid)
savexpcom(vid)
}


Jak znajdę z tym meekstone to napisze ;) Ale na 100% na forum jest.

Mam
Szukajka>Meekstone =
Anty Meekstone - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 28.09.2010 20:34

  • +
  • -
  • 1

#7 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 28.09.2010 20:35

2. Ja chce zeby player_b_dagon byl a nie jakis nowy piorun;f
3. Z tym itemkiem to bedzie dla danej klasy?
5. Ok dziala thx;]

Dodano 29 wrzesień 2010 - 13:37:
Dodano next pytanie, usunieto rozwiazane.

Dodano 29 wrzesień 2010 - 13:39:
PS:

@up
A HE jak?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#8 MaDaFaKa

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:96
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.09.2010 15:03

Co do odporności na he to zrób taką moc do klasy.
Na początek znajdź:

new player_ring[33]        //ring stats bust +5

Dodaj pod:

new c_antyhe[33]

Następnie znajdź:

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}

I zamień na to:

public add_grenade_bonus(id,attacker_id,weapon)
{
if (player_b_grenade[attacker_id] > 0 && weapon == CSW_HEGRENADE && player_b_fireshield[id] == 0 && c_antyhe[id] == 0) //Fireshield check
{
new roll = random_num(1,player_b_grenade[attacker_id])
{
set_user_health(id, 0)
message_begin( MSG_ALL, gmsgDeathMsg,{0,0,0},0)
write_byte(attacker_id)
write_byte(id)
write_byte(0)
write_string("grenade")
message_end()
set_user_frags(attacker_id, get_user_frags(attacker_id)+1)
set_user_frags(id, get_user_frags(id)+1)
cs_set_user_money(attacker_id, cs_get_user_money(attacker_id)+150)
}
}
}

Next w public select_class_menu(id, key) dodaj pod:

g_haskit[id] = 0

To:

c_antyhe[id] = 0


I potem pod swoją klasą dodaj tą moc, czyli np.

player_class[id] =  Paladyn
c_antyhe[id] = 1

Użytkownik MaDaFaKa edytował ten post 29.09.2010 15:04


#9 Weed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:108
  • Imię:Ganjor
  • Lokalizacja:Holandia
Offline

Napisano 29.09.2010 15:20

chodzilo mi tylko o ta funkcje jak przerobic:
Spoiler


Ale thx, leci +

Dodano 30 wrzesień 2010 - 17:28:
dodano nowy pkt

Dodano 01 październik 2010 - 21:51:
Usunieto rozwiazane tematy

Dodano 02 październik 2010 - 13:03:
Add 5

Dodano 03 październik 2010 - 11:17:
add 6
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika


#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7173
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.10.2010 11:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Jeden temat maks 2 pytania

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych