Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zbugowana Klasa - Ważne


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 patryk1345

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 62
Pomocny

  • Postów:156
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 26.09.2010 14:25

Witam,

Proszę o pomoc iż stworzylem 2 nowe klasy (Wszystko wdł. poradnika), zresetowałem lvl ale mam problem:
wybieram klase np. Hector(Nowa) to mam 1 lvl i wszystko ładnie ale gdy jest zmiana mapy, mam przykladowo 50 lv (Hector), wybieram klase (Hector, w menu pisze ze 50) i po wybraniu mam 1 lv i 0%

Muszę kilka razy wpisać /klasa lub rc zrobić aby lv sie załadował poprawnie (Jest to bardzo uciążliwe)

Macie jakiś pomysł jak to naprawić ?
Z góry dzięki.

Użytkownik patryk1345 edytował ten post 26.09.2010 14:26

  • +
  • -
  • 0

#2 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.10.2010 23:55

jeżeli masz zrobione drugie menu to na pod przed returnem wpisz LoadXP(id,player_class[id])
jak nie, to wklej sma, coś poradzimy
  • +
  • -
  • 0

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 06.10.2010 14:50

Dopisz
LoadXP(id,player_class[id])
Pok każdą z klas.
NP.
case 0: 
	{
		player_class[id] = Klasa
		LoadXP(id, player_class[id])
	}
	case 1: 
	{ 
		player_class[id] = Klasa2
		LoadXP(id, player_class[id])
	}
	case 2:
	{
		player_class[id] = Klasa3
		LoadXP(id, player_class[id])
	}

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 hefcio

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:33
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.10.2010 19:34

Deed a po kiego grzyba tak zapętlać plugin ? będzie się ścinał i crashował, wystarczy na samym końcu, przed returnem, wklepac to loadxp
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych