Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

CodMod - Komandos - Zabicie z noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scizor

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 26.09.2010 10:52

Witam.

Miałbym prośbę. Czy da się przerobić tak , żeby komandos rzeczywiście zabił za 1 cięciem z noża (ppm)?

W załączniku plik .sma

Z góry dzięki,
Scizor

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.09.2010 10:55

Zmien sobie kod komandosa na zabicie z noza na raz na to:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
		{
			set_user_armor (this, 0)
			damage = float(health);
	}

Poprawka By Camilcost, Z malym natchnieniem by me :P
  • +
  • -
  • 0

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.09.2010 10:59

@UP Nie zamknąłeś wszystkich klamr : P
  • +
  • -
  • 0

#4 Scizor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 26.09.2010 11:00

A mógłbyś mi podmienić to w pliku od razu bo ja nie ogarniam ? :>

Z góry dzięki,
Scizor
  • +
  • -
  • 0

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.09.2010 11:20

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 Scizor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 26.09.2010 11:37

Plusik.

Dzięki,

@Edit

Dalej mi nie działa. Zadaje 65 dmg Komandosem i nic. ;c

Użytkownik Scizor edytował ten post 26.09.2010 11:47

  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.09.2010 12:02

2Up Bo to byl tylko wycinek :P

Patrz ja mam tak :
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)) 
			{
			set_user_armor (this, 0)
			damage = float(health);
			}
	}
I mi zabija za kazdym razem... Moze nie przekompilowales na amxx i nie podmieniles?

Użytkownik Pawex edytował ten post 26.09.2010 12:03

  • +
  • -
  • 0

#8 Scizor

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:35
Offline

Napisano 26.09.2010 12:29

Podmieniałem i kompilowałem. Zaraz sprawdzę raz jeszcze tylko po wgrywam coś na server.

@Dalej tak jest.

Ale Ty chyba zrobiłeś że jak się ma item Weteran Noża/Nóż Komandosa to zabija.

A bez?

Użytkownik Scizor edytował ten post 26.09.2010 13:49

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych