Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

sprite Wywołany nad głową Gracza.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.09.2010 21:24

Witam!

Mam takie małe pytanie...

Macie albo znacie funkcje która wyświetli nad głową gracza Sprite [coś jak odznaki na BF2], jeśli tak możecie się podzielić tą funkcja? :)

Chce zrobić by nad moją głową wyświetlał się Sprite który sobie ustawię... [Po Prostu chce mieć nad głową logo AMD :)]

Wiem że najlepiej by było jakbym poszukał na necie coś o tym lub w samym kodzie BF2, ale moje "nie-chciejstwo" jest silniejsze ode mnie :)


Dzięki, Pozdrawiam!

Użytkownik AmD edytował ten post 25.09.2010 21:41

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2010 21:32

new link_shinso
message_begin(MSG_ALL, SVC_TEMPENTITY)
				write_byte(124)
				write_byte(cel)
				write_coord(35)
				write_short(link_shinsoo)
				write_short(100)
				message_end()
w plugin_precache
link_shinsoo = precache_model("sprites/schinsoo.spr");
chyba działało
  • +
  • -
  • 1

#3 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.09.2010 21:34

#define TE_PLAYERATTACHMENT     124 // attaches a TENT to a player this is a high-priority tent

message_begin(MSG_ ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_)
write_byte() // entity index of player
write_coord() // vertical offset attachment origin.z = player origin.z + vertical offset
write_short() // model index
write_short() // life * 10
message_end()

  • +
  • -
  • 1

#4 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.09.2010 21:44

tylko chciał bym by sprite był tylko na mnie [najlepiej jakby funkcja była wykonywana na hasło lub SID]

[by było jasne mam to pewnie wstawić w funkcje publiczną?]

(jak coś ze sprawdzaniem hasła/sid sobie poradzę ;) )

Użytkownik AmD edytował ten post 25.09.2010 21:47

  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.09.2010 00:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define TE_PLAYERATTACHMENT 124

new sprite;

public plugin_init() {
register_plugin("Sprite na graczu", "1.0", "Screeaam..")
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
}
public on_ShowStatus(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) {
if(get_user_flags(cel) & ADMIN_IMMUNITY)
{
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
write_byte(cel)
write_coord(35)
write_short(sprite)
write_short(100)
message_end()
}
}
}
public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/sprite.spr");


Wyciągnięte z funkcji MetinMod'a + trochę zmienione. Nie wiem czy działać będzie. Musisz sprawdzić, bo ja niestety nie mam jak. Admin z immunitetem będzie to mieć. Ale szczerze wątpię. xD

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.09.2010 12:00


#6 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.09.2010 08:34

Sam na siebie nie naceluje, żeby warunek się wykonał:
if(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)

więc:
if(get_user_flags(cel) & ADMIN_IMMUNITY)

  • +
  • -
  • 1

#7 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.09.2010 11:30

ponieważ nie chce by funkcja była wykonana gdy mam Flagę A, to mogę zrobić tak:


new autoryzuj[2]
get_user_info(id, "_cos", autoryzuj, 1);
if(str_to_num(autoryzuj) == 1)
{
reszta waszego kodu (bez ADMIN_IMMUNITY)
}

?

Użytkownik AmD edytował ten post 26.09.2010 11:30

  • +
  • -
  • 0

#8 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.09.2010 11:59

Znaczy jak? Gdy nie masz immunitetu?

To możesz to tutaj zmienić:

if(get_user_flags(cel) & ADMIN_LEVEL_F) // Teraz jest na literkę "r" 


@Ortega

Zmieniłem.

@Edit:

Albo masz tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define TE_PLAYERATTACHMENT 124
#define FLAGA ADMIN_LEVEL_F // Tutaj zmieniasz flage (Teraz jest na flagę "r")

new sprite;

public plugin_init() {
register_plugin("Sprite na graczu", "1.0", "Screeaam..")
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
}
public on_ShowStatus(id)
{
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && is_user_alive(cel) && cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)) {
if(get_user_flags(cel) & FLAGA)
{
message_begin(MSG_ONE, SVC_TEMPENTITY,_,id)
write_byte(TE_PLAYERATTACHMENT)
write_byte(cel)
write_coord(35)
write_short(sprite)
write_short(100)
message_end()
}
}
}
public plugin_precache() sprite = precache_model("sprites/sprite.spr");

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 26.09.2010 12:05


#9 AmD

    aemde

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 26.09.2010 13:58

nie rozumiesz mnie... ja chce by to było na SID lub PW nie na flagę...
na danym serwie nie chce mieć żadnych flag chce tylko ładnego sprite ;d
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych