Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Alternatywa dla get_user_aiming


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 20:09

Jak w temacie potrzebuje jakiejs funkcji ktora wykryje celowanie na gracza i np wykona na nim akcje jakas.
Alternatywa dla get_user_aiming.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2010 20:19

ale powiedz dlaczego ci get_user_aiming nie pasuje :F ?
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0"); //wywołuje się kiedy najdziemy na gracza/zakładnika / być może enta
  • +
  • -
  • 0

#3 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.09.2010 20:56

Czytalem gdzies ze get_user_aiming nie zawsze dziala.

Dodano 25 wrzesień 2010 - 20:57:
Czytalem gdzies ze get_user_aiming nie zawsze dziala.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6032
Godlike

  • Postów:10825
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.09.2010 21:04

gdzie ty to widziałeś :F używaj śmiało
  • +
  • -
  • 0

#5 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.09.2010 21:05

Możesz użyć stocka, z fakemeta_util:
fm_get_aim_origin(index, Float:origin[3])

Pobrać origin na którym ma wykonać i sprawdzić, w prethinku czy jest równy temu z aim_origin. Choć nie wiem jak to będzie działało w praktyce, wszystko zależy od potrzeb.
  • +
  • -
  • 0

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 25.09.2010 21:17

Można użyc get_user_origin(id, iOrigin, 3) + fm_traceline().
  • +
  • -
  • 0

#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.09.2010 21:19

Można ale tego rozwiązania nie podałem z racji, że autor ma jakieś ale do engine :D, więc fakemeta + xs, który jest w zasadzie odpowiednikiem get_user_origin( ... 3 ) :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych