Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

menu diablo


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 25.09.2010 02:06

Elo mam problem zrobiłem menu ludzie potowry
public select_class(id)
{
show_menu(id, (1<<0)|(1<<1)|(1<<2), "\yWybierz rodzaj bohaterow\r^n1. \yLudzie\r^n2. \yPotwory\r^n3. \yPremium")
}


public select_class_menu(id, key)
{

switch(key)
{
case 0: PressedKlasy1(id, key)
case 1: PressedKlasy2(id, key)
}

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public ShowKlasy1(id)
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Czlowieka - ^n\w1. Mag Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Paladyn Level :%i^n4. Zabojca Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Barbarzynca Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2)

}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca

* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_sun[id] = 0
c_sniper[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_nozmaster[id] = 0
switch (key)
{

case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


public ShowKlasy2(id) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\w1. Scavenger Level :%i^n\w2. Duriel Level :%i^n\w3. Mogrel Level :%i^n\w4. Diablo Level :%i^n\w5. Izual Level :%i^n\w6. Khazra Level :%i^n\w7. Mefisto Level :%i^n\w8. Unburied Level :%i^n\w0. \rWroc^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2)
}

public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Scavenger
* 2:Dureil
* 3:Mogrel
* 4:Diablo
* 5:Izual
* 6:Khazra
* 7:Mefisto
* 8:Unburied
* 0:Wroc
*/


g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_sun[id] = 0
c_sniper[id] = 0
c_redirect[id] = 0
c_nozmaster[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_vampire[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Duriel
c_sun[id] = 1
c_redirect[id] = 7
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Mongrel
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Diablo
c_blind[id] = 4
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Izual
c_sniper[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Khazra
c_nozmaster[id] = 4
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Mefisto
c_jump[id] = 5
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Unburied
c_theif[id] += 1500
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9: { // 0
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
zrejerstorawłem all zdefiniowałem i jak pojawia mi się to menu to są 3 opcje wybieram obojętne co i nic się nie dzieje próbowałem już wszystkiego plz pomocy

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.09.2010 07:37

Elo mam problem zrobiłem menu ludzie potowry

public select_class(id)
{
show_menu(id, [b](1<<0)|(1<<1)|(1<<2)[/b], "\yWybierz rodzaj bohaterow\r^n1. \yLudzie\r^n2. \yPotwory\r^n3. \yPremium")
}


public select_class_menu(id, key)
{

switch(key)
[b] {
case 0: PressedKlasy1(id, key)
case 1: PressedKlasy2(id, key)
}[/b]

CurWeapon(id)

give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */

public ShowKlasy1(id)
{
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz Czlowieka - ^n\w1. Mag Level :%i^n2. Mnich Level :%i^n3. Paladyn Level :%i^n4. Zabojca Level :%i^n5. Nekromanta Level :%i^n6. Barbarzynca Level :%i^n7. Ninja Level :%i^n8. Lowca Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
show_menu(id, KeysKlasy1,text2)

}
public PressedKlasy1(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Mag
* 2:Mnich
* 3:Paladyn
* 4:Zabojca
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Lowca

* 0:Wstecz
*/
g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_sun[id] = 0
c_sniper[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_nozmaster[id] = 0
switch (key)
{

case 0:
{
player_class[id] = Mag
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

/* ==================================================================================================== */


public ShowKlasy2(id) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\w1. Scavenger Level :%i^n\w2. Duriel Level :%i^n\w3. Mogrel Level :%i^n\w4. Diablo Level :%i^n\w5. Izual Level :%i^n\w6. Khazra Level :%i^n\w7. Mefisto Level :%i^n\w8. Unburied Level :%i^n\w0. \rWroc^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13],player_class_lvl[id][14],player_class_lvl[id][15],player_class_lvl[id][16])
show_menu(id, KeysKlasy2,text2)
}

public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Scavenger
* 2:Dureil
* 3:Mogrel
* 4:Diablo
* 5:Izual
* 6:Khazra
* 7:Mefisto
* 8:Unburied
* 0:Wroc
*/


g_haskit[id] = 0
c_jump[id] = 0
c_theif[id] = 0
c_vampire[id] = 0
c_sun[id] = 0
c_sniper[id] = 0
c_redirect[id] = 0
c_nozmaster[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Scavenger
c_vampire[id] = 6
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1: { // 2
player_class[id] = Duriel
c_sun[id] = 1
c_redirect[id] = 7
LoadXP(id, player_class[id])

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Mongrel
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Diablo
c_blind[id] = 4
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Izual
c_sniper[id] = 2
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Khazra
c_nozmaster[id] = 4
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Mefisto
c_jump[id] = 5
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Unburied
c_theif[id] += 1500
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9: { // 0
select_class(id)
}
}

CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}
zrejerstorawłem all zdefiniowałem i jak pojawia mi się to menu to są 3 opcje wybieram obojętne co i nic się nie dzieje próbowałem już wszystkiego plz pomocy

3 opcje a do wyboru menu tylko 2 ? Czy mi się zdaję?
  • +
  • -
  • 0

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 25.09.2010 08:32

tak ale to chyba nie ma znaczenia pozatym jak dodałem 3 menu to errory były poprostu jakby przyciski nie wyolują wogóle reakcji

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 25.09.2010 08:44

A próbowałeś usunąć ?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych