Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyrzucanie określonej broni.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 25.09.2010 01:32

Witam.

Przykład

Gracz ma w EQ:

AK47
M4A1

Pistolet ( w zależności tt czy ct, ten standardowy glock i usp bodajże)

Nóż

Granaty.

I teraz pytanie brzmi.

Jak zrobić tak aby wyrzucić graczowi ak47, aby mu po prostu znikła z ekwipunku.

Doszperałem się funkcji która sprawdza z po kolei czy gracz ma daną broń, ale tu mi chodzi o to jak wywalić tą konkretną broń. Bo niestety umiem wywalić wszystkie bronie, a tego bym nie chciał.(czyli "strip_user_weapons()")

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 25.09.2010 08:46

engclient_cmd(id, "drop", "weapon_ak47");

  • +
  • -
  • 2

#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 25.09.2010 08:49

3-cim sposobem może być funkcja remove_ent
new ent = find_ent_by_owner(1, "weapon_ak47", id)
if(ent)
remove_entity(ent);

Powinno zadziałać aczkolwiek nie testowałem.
  • +
  • -
  • 1

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 25.09.2010 09:34

Dziękuje wam. +++
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych