Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Action Broni ProblemCourse Maker


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Yaken

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:26
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 24.09.2010 18:38

actionWeapon(id, ent) {
    set_hudmessage(gHudRed, gHudGreen, gHudBlue, gfTextX, gfTextY, gHudEffects, gfHudFxTime, gfHudHoldTime, gfHudFadeInTime, gfHudFadeOutTime, gHudChannel);
    
    if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
        show_hudmessage(id, "Anty-Terrorysci nie moga uzywac tego bloku");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    if (gbUsedWeapon[id]) {
        show_hudmessage(id, "Nastepna bron dostaniesz w nastepnej rundzie.");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
    new szProp1[32], Float:flProp2;
    pev(ent, pev_message, szProp1, 31);
    pev(ent, pev_fuser2, flProp2);
    
    new iProp2 = floatround(flProp2);
    
    new szWeapon[32];
    format(szWeapon, 31, "weapon_%s", szProp1);
    
    give_item(id, szWeapon);
    
    if (!equal(szProp1, "hegrenade") && !equal(szProp1, "flashbang") && !equal(szProp1, "smokegrenade")) {
        cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, id), iProp2);
        ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Dostales Bron: ^x04 %s ^x03z^x04 %i^x03 Nabojami", gszPrefix, szProp1, iProp2);
    } else
        ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Dostales Bron: a^x04 %s", gszPrefix, szProp1);
    
    gbUsedWeapon[id] = true;
    return PLUGIN_HANDLED;
}
Teraz mam:

1 broń - 1 runda

Chcę mieć:

1 typ broni na runde (czyli np. wezmę deagla, pójdę na blok z usp i dostaje usp.

Bardzo proszę o pomoc!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych