actionWeapon(id, ent) { set_hudmessage(gHudRed, gHudGreen, gHudBlue, gfTextX, gfTextY, gHudEffects, gfHudFxTime, gfHudHoldTime, gfHudFadeInTime, gfHudFadeOutTime, gHudChannel); if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { show_hudmessage(id, "Anty-Terrorysci nie moga uzywac tego bloku"); return PLUGIN_HANDLED; } if (gbUsedWeapon[id]) { show_hudmessage(id, "Nastepna bron dostaniesz w nastepnej rundzie."); return PLUGIN_HANDLED; } new szProp1[32], Float:flProp2; pev(ent, pev_message, szProp1, 31); pev(ent, pev_fuser2, flProp2); new iProp2 = floatround(flProp2); new szWeapon[32]; format(szWeapon, 31, "weapon_%s", szProp1); give_item(id, szWeapon); if (!equal(szProp1, "hegrenade") && !equal(szProp1, "flashbang") && !equal(szProp1, "smokegrenade")) { cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, szWeapon, id), iProp2); ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Dostales Bron: ^x04 %s ^x03z^x04 %i^x03 Nabojami", gszPrefix, szProp1, iProp2); } else ColorChat(id, GREY, "^x04%s^x03 Dostales Bron: a^x04 %s", gszPrefix, szProp1); gbUsedWeapon[id] = true; return PLUGIN_HANDLED; }Teraz mam:
1 broń - 1 runda
Chcę mieć:
1 typ broni na runde (czyli np. wezmę deagla, pójdę na blok z usp i dostaje usp.
Bardzo proszę o pomoc!