Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Cod mod szybkość
#1
Napisano 24.09.2010 17:43
#2
Napisano 24.09.2010 18:00
case Komandos : {
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5
}
a z szybkością pokombinuj
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
#3
Napisano 24.09.2010 18:31
set_user_maxspeed(id, X.X)
#4
Napisano 24.09.2010 19:46
#5
Napisano 24.09.2010 19:57
szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);W public Odrodzenie(id)
To odpowiada, za szybkosc biegania. Jesli takie cos masz, to znaczy ze wszystko jest dobrze.
A w public WczytajDane(id, klasa):
Muszisz miec takie cos:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);Jak masz te 2 to znaczy, ze szbciej sie juz nie da

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 20:00
#6
Napisano 24.09.2010 20:32
#7
Napisano 24.09.2010 21:18
#8
Napisano 24.09.2010 22:00
#define MAXSPEED 1600 public client_connect(id) { client_cmd(id, "cl_forwardspeed %i", MAXSPEED) client_cmd(id, "cl_backspeed %i", MAXSPEED) client_cmd(id, "cl_sidespeed %i", MAXSPEED) } public plugin_cfg() server_cmd("sv_maxspeed %i", MAXSPEED);
Tyle zabawy.
#9
Napisano 24.09.2010 22:32
#10
Napisano 24.09.2010 22:34
#11
Napisano 24.09.2010 22:44
#define MAXSPEED 1600 // Maksymalna prędkość jaka może być - zależy od Ciebie
Później szukasz:
i w nim szukasz:public client_connect(id)
szybkosc_gracza[id] = 0.0;
i pod tym dodajesz:
client_cmd(id, "cl_forwardspeed %i", MAXSPEED) client_cmd(id, "cl_backspeed %i", MAXSPEED) client_cmd(id, "cl_sidespeed %i", MAXSPEED)
i podmieniasz public plugin_cfg() na to:
public plugin_cfg() server_cmd("sv_maxspeed %i", MAXSPEED);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych