Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod mod szybkość


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Typciek

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 17:43

Witam mam problem taki daje np 1000 kondycji komandosowi a on biega jak na 100 ? Co mam robić to to sma. I przy okazji dodajcie mi żeby komandos miał 5 rakiet. Za to bd +.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 24.09.2010 18:00

case Komandos : {
ilosc_rakiet_gracza[id] = 5
}



a z szybkością pokombinuj

#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832

  • +
  • -
  • 0

#3 pAC

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:425
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Żagań
Offline

Napisano 24.09.2010 18:31

ja bym raczej tak zrobil


set_user_maxspeed(id, X.X)



#4 Typciek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 19:46

Mi to z szybkością nie wychodzi ktomi to zrobi dostanie 2+.
  • +
  • -
  • 0

#5 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 19:57

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
W public Odrodzenie(id)
To odpowiada, za szybkosc biegania. Jesli takie cos masz, to znaczy ze wszystko jest dobrze.

A w public WczytajDane(id, klasa):
Muszisz miec takie cos:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(zwinnoscgracza);
Jak masz te 2 to znaczy, ze szbciej sie juz nie da :o

Użytkownik Pawex edytował ten post 24.09.2010 20:00

  • +
  • -
  • 0

#6 Typciek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 20:32

MAM to i to ale widziałem na serwie 8001lvl jak gostek zawalał szybciej niż ja a miał mniejszy lvl.
  • +
  • -
  • 0

#7 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 21:18

Bo mial klase, ktora ma wiecej na start w speed?
  • +
  • -
  • 0

#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:00

Ehhh ludzie...

#define MAXSPEED 1600

public client_connect(id)
{
	client_cmd(id, "cl_forwardspeed %i", MAXSPEED)	client_cmd(id, "cl_backspeed %i", MAXSPEED)	client_cmd(id, "cl_sidespeed %i", MAXSPEED)
}

public plugin_cfg()
	server_cmd("sv_maxspeed %i", MAXSPEED);

Tyle zabawy.

  • +
  • -
  • 0

#9 Typciek

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Lokalizacja:lublin
Offline

Napisano 24.09.2010 22:32

a gdzie to wkleić ? zamiast czego czy obojętne gdzie wkleję.
  • +
  • -
  • 0

#10 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.09.2010 22:34

Do conecta i cfg.... I na poczatku pluginu MAXSPEED....
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 24.09.2010 22:44

Na początku sma szukasz: obojętnie jakiego #define, pod nim dodajesz
#define MAXSPEED 1600	// Maksymalna prędkość jaka może być - zależy od Ciebie

Później szukasz:

public client_connect(id)

i w nim szukasz:

szybkosc_gracza[id] = 0.0;


i pod tym dodajesz:

	client_cmd(id, "cl_forwardspeed %i", MAXSPEED)
	client_cmd(id, "cl_backspeed %i", MAXSPEED)
	client_cmd(id, "cl_sidespeed %i", MAXSPEED)

i podmieniasz public plugin_cfg() na to:
public plugin_cfg()
	server_cmd("sv_maxspeed %i", MAXSPEED);


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych