←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Nowy klasy nie bardzo rozumiem.

Zablokowany

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 21.09.2010

Siema. Wiec tak korzystam z tego poradnika [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X . I mam problem bo duzo rzeczy nie rozumiem. Tzn rozumiem tylko to potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Prethink z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
a to co jest przed tym i to co jest po tym nie bardzo rozumiem. Dokladniej mowiac mam pytanie gdzie dodaje sie ta nowa zmienna , i nie rozumiem rowniez tego AD 3.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0

po wyborze klasy
c_jump[id] = 9

Co pozwoli mi na to abym to jakos pojal? Albo jakis latwiejszy poradnik :D. Reputacja leci.
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 22.09.2010

To są informacje na poziomie podstawowym ;D
Jak tego nie rozumiesz to zacznij od prostszych rzeczy typu ctrl+c, ctrl+v.
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 22.09.2010

Nie pomogles mi :D. Skoro mowisz ze sa to tak oczywiste rzeczy to wyjasnij gdzie mam wkleic ta nowazmienna i te c_jump
zerowanie.
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 22.09.2010

new c_jump[33] do zmiennych
No i potem w menu wyboru klas masz
cos tutaj
switch(key)
i tutaj klasy

To przed switch dodajesz to "zerowane" i przy klasie to "nie zerowane"
Kpw ? ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
V3ko - zdjęcie V3ko 23.09.2010

Dobra tylko takie pytanie ta zmienna dodaje sie tam gdzie inne te [33] :D? Powiedz jeszcze to i reputacja.
Odpowiedz

  • +
  • -
Onyke - zdjęcie Onyke 23.09.2010

Tak.
//Item attributes
Odpowiedz
Zablokowany