Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowy klasy nie bardzo rozumiem.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 V3ko

    Guru

  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 21.09.2010 19:56

Siema. Wiec tak korzystam z tego poradnika [Tutorial] Dodawnie mocy do klasy. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X . I mam problem bo duzo rzeczy nie rozumiem. Tzn rozumiem tylko to potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)

Prethink z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])

na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
a to co jest przed tym i to co jest po tym nie bardzo rozumiem. Dokladniej mowiac mam pytanie gdzie dodaje sie ta nowa zmienna , i nie rozumiem rowniez tego AD 3.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0

po wyborze klasy
c_jump[id] = 9

Co pozwoli mi na to abym to jakos pojal? Albo jakis latwiejszy poradnik :D. Reputacja leci.
  • +
  • -
  • 0

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.09.2010 16:10

To są informacje na poziomie podstawowym ;D
Jak tego nie rozumiesz to zacznij od prostszych rzeczy typu ctrl+c, ctrl+v.
  • +
  • -
  • 0

#3 V3ko

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 22.09.2010 17:23

Nie pomogles mi :D. Skoro mowisz ze sa to tak oczywiste rzeczy to wyjasnij gdzie mam wkleic ta nowazmienna i te c_jump
zerowanie.
  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 22.09.2010 19:42

new c_jump[33] do zmiennych
No i potem w menu wyboru klas masz
cos tutaj
switch(key)
i tutaj klasy

To przed switch dodajesz to "zerowane" i przy klasie to "nie zerowane"
Kpw ? ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 V3ko

    Guru

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 82
Zaawansowany

  • Postów:746
  • Lokalizacja:Stopnica
Offline

Napisano 23.09.2010 15:00

Dobra tylko takie pytanie ta zmienna dodaje sie tam gdzie inne te [33] :D? Powiedz jeszcze to i reputacja.
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 23.09.2010 16:21

Tak.
//Item attributes
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych