Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod 6.0amxx co z nimwyszedł?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 mic3d (nałogowy gracz) xD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:WARSZAWA
Offline

Napisano 20.09.2010 18:20

Mam pytanko co sie dzieje z diablomod 6.0???(czytalem diablomod6.0 promo) czy mozna go juz pobrac??? czy jest jakis inny diablo bez bazydanych SQL ?? chcialbym jeszcze dzis to wgrac na serwer bo zmianiam ffa na diablo (nieporzebne mi sa 2 FFA) pomoze ktos??? OCZYWISCIE ZA POMOC STAWIAM taaaakiego + :)
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 20.09.2010 18:29

masz tylko diablo 5.9^
  • +
  • -
  • 1

#3 mic3d (nałogowy gracz) xD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:WARSZAWA
Offline

Napisano 20.09.2010 18:32

masz tylko diablo 5.9^

dobra super ale nie oto sie pytalem :/

Użytkownik mic3d (nałogowy gracz) xD edytował ten post 20.09.2010 18:33

  • +
  • -
  • 0

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 20.09.2010 18:34

@kotek312
To po jaką cholerę się wypowiadasz ?

Diablo bez SQL jest tylko starsze wersje.
  • +
  • -
  • 0

#5 mic3d (nałogowy gracz) xD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:WARSZAWA
Offline

Napisano 20.09.2010 18:39

A MACIE jakies starsze wersje ???? daj link czy cos itp!!!! daje oczywiscie +!!!
  • +
  • -
  • 0

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 705
Guru

  • Postów:2178
Offline

Napisano 20.09.2010 18:46

Nowości - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Patrz od dołu wersje i wybierz tą która Ci odpowiada.
  • +
  • -
  • 1

#7 mic3d (nałogowy gracz) xD

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:WARSZAWA
Offline

Napisano 20.09.2010 19:01

a dla ciebie leci + za pomoc thx ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych