/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "respawn"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "qubus"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /respawn","respawn",ADMIN_CVAR)
}
public respawn(id)
{
if(is_user_alive(id))
{
return PLUGIN_HANDLED
}
else
{
new gracz[32]
new player = cmd_target(1, gracz, 31)
read_argv(1, gracz, 31)
spawn(player)
spawn(player)
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
respawn
Temat rozp. .minD, 13.09.2010 20:18
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 13.09.2010 20:18
ehh jestem zmeczony po calym dniu i zaaspany, nie wiem o czym zapomniałem pisząc ten plugin pewnie mase bledow popelnilem piszac go
#2
Napisano 13.09.2010 20:28
Sprawdz.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> #define PLUGIN "respawn" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "qubus" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /respawn","respawn",ADMIN_CVAR) } public respawn(id) { if(is_user_alive(id)) { return PLUGIN_HANDLED } else { new gracz[32] new player = cmd_target(1, gracz, 31) read_argv(1, gracz, 31) spawn(player) spawn(player) return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE }
#3
Napisano 13.09.2010 20:28
spawn jest mało wydajny, lepiej użyć z hamsandwich
ExecuteHamB( Ham_CS_RoundRespawn, player );
#4
Napisano 13.09.2010 20:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych