Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

PokeMod: CMDSBLOCK


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 13.09.2010 14:10

Opis: Plugin blokuje skilla przez
pierwsze 10s kazdej rundy , czas do ustawienia w sma , plugin blokuje skilla na mapach ktore wpiszemy w sma , lub mozna wpisac tylko poczatek np. aim_ to na wszystkich mapach aim nie bedzie mozna uzywac skilla.

[warn=Pavulon] * Pisząc temat staraj się aby wyglądał estetycznie i był czytelny dla innych użytkowników forum.
* Pisząc temat powinieneś zastosować się do tego wzoru:
Opis pluginu: przedstaw w kilku słowach lub zdaniach działanie pluginu (screeny i filmy mile widziane).
Instalacja: opisujesz ja tylko i wyłącznie wtedy gdy plugin składa się z więcej niż dwóch plików, jeżeli mimo wszystko upierasz się przy podaniu instalacji a plugin jest prosty możesz podać ten link: Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Konfiguracja: jeżeli plugin posiada jakąkolwiek konfiguracje (CVAR'y, komendy admina/gracza) powinieneś ją opisać (po polsku).
Komentarz: według uznania ;)[/warn]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#2 Milek

    Powracam..

  • Power User

Reputacja: 96
Zaawansowany

  • Postów:528
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Anglia
Offline

Napisano 23.09.2010 22:37

+ dla Ciebie.

Poprosze wiecej pluginów na PM :)
  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.09.2010 09:41

Nie ma opisanej ani instalacji ani konfiguracji. Popraw to :!:
  • +
  • -
  • 0

#4 ReKsiu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:85
Offline

Napisano 24.09.2010 20:21

U mnie nie działa i nie wywala żadnych errorów.
  • +
  • -
  • 0

#5 Raku129

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 25.09.2010 10:26

Dopisales pod pokemodem? W plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#6 damek21

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:40
  • Lokalizacja:Lodz
Offline

Napisano 27.12.2011 21:35

u mnie jak u rexa nie chodzi nie wiem czemu
  • +
  • -
  • 0

#7 Szycha

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lol
Offline

Napisano 18.07.2012 12:09

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include  #define PLUGIN "CMDS Block" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "KaMaZZ" new bool: g_blocked = true; /******************************************** ** INSTRUKCJA: ** ** - do zmiany czasu blokady służy ** ** zmienna g_block_time ** ** - blokowane komendy zmieniamy ** ** w zmiennej g_commands ** ** - mapy, na których blokada ma być ** ** - ciągła dopisujemy w zmiennej g_maps ** ********************************************/ new Float: g_block_time = 120.0; new const g_commands[][] = { "+pokeskill", "+pokeskill1", "+pokeskill2", "+pokeskill3" } new const g_maps[][] = { "yk_pokestadium", "knife_zone" } public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); new mapname[32], i; get_mapname(mapname, charsmax(mapname)); for(i = 0; i < sizeof g_commands; i++) { register_clcmd(g_commands[i], "cmd_block"); } for(i = 0; i < sizeof g_maps; i++) { if(equali(mapname, g_maps[i])) { g_blocked = true; return PLUGIN_CONTINUE; } } register_event("HLTV", "round_start", "a", "1=0", "2=0"); return PLUGIN_CONTINUE; } public round_start() { remove_task(); g_blocked = true; set_task(g_block_time, "remove_block"); } public remove_block() { g_blocked = false; remove_task(); } public cmd_block() { if(g_blocked) { return PLUGIN_HANDLED; } return PLUGIN_CONTINUE; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par } */




Zrobiłem tak i na tych mapach co mam nie działa co mam zmienić ?
  • +
  • -
  • 0

#8 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 03.08.2012 18:28

Dodałeś w plugin.ini ten plugin nad pokemod.amxx ?
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#9 PokeMod

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.01.2013 09:18

Nie działa to dla nikogo kto nie dopisze pod
#include <amxmodx>

tego

#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>


Daje wam gotowaca od razu

Załączone pliki


Użytkownik benio101 edytował ten post 13.01.2013 11:02
Dodanie znacznika SMA

  • +
  • -
  • 0

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.01.2013 22:10

Nie działa to dla nikogo kto nie dopisze pod

#include <amxmodx>

tego

#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>


Daje wam gotowaca od razu


:facepalm:

Możesz mi wyjaśnić gdzie ten plugin używa funkcji z nvault, enigne czy też z fun'a ?
Jedyne co się zmieni w pluginie to jego waga o kilkadziesiąt bajtów.

Plugin z pierwszego posta działa poprawnie, tylko trzeba go dopisać nad pokemod.amxx w plugins.ini
  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 K.R.Z.Y.W.O.

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Łężany
Offline

Napisano 09.01.2014 23:19

Witam, moglby mi ktos pomoc z pluginem? Dopisalem do map wszystkie mapy aim, fy i awp jakie mam w map.ini, mapy de i cs niewpisywane, dalem blok na 120 sekund ale skille nie dzialaja na zadnej mapie, moglby ktos z tym pomoc?
  • +
  • -
  • 0

#12 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 25.01.2014 19:26

Witam, moglby mi ktos pomoc z pluginem? Dopisalem do map wszystkie mapy aim, fy i awp jakie mam w map.ini, mapy de i cs niewpisywane, dalem blok na 120 sekund ale skille nie dzialaja na zadnej mapie, moglby ktos z tym pomoc?

Pokaz plugins.ini


  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych