Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Numer ent


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Pittero

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:545
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2010 13:25

Witam, mam pytanie dotyczace elementow func_button, czy kazdy przycisk ma staly kod ?
Uzylem meel ale raz dziala, raz nie...
  • +
  • -
  • 0

#2 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 13.09.2010 13:53

o jakim stalym kodzie mowisz? ID entity ? te standardowe na mapie powinny miec stale

13 wrzesień 2010 - 15:10:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <engine>



#define PLUGIN ""

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "kyku"





public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("sprawdz_id", "sprawdz_id");

	register_cvar("usun_ent", "0");// cvarem usun_ent ID_BYTU ustawiasz jaki ma byc usuniety przy zaladowaniu mapy

	new id=get_cvar_num("usun_ent");

	if(is_valid_ent(id)) remove_entity(id);

	

}

public sprawdz_id(id){

	new ent, body;

	get_user_aiming(id, ent, body, 9999);

	if(is_valid_ent(ent)){

		

	client_print(id, print_chat, "ID Bytu na ktory celujesz to: %d", ent);

	client_print(id, print_chat, "Wpisz w konsoli amx_cvar usun_ent %d by kasowalo go przy kazdym wlaczeniu mapy", ent);

	}

	

}
Try :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych