new randomlocation[3];
new endrandomlocation[3];
get_user_origin(id, randomlocation, 3);
get_user_origin(id, endrandomlocation, 0);
endrandomlocation[2] = endrandomlocation[2] + 200;
randomlocation[2] = randomlocation[2] + 100;
for (new i=0; i<SAMOLOT; i++)
{
new Float:LocVec[3];
IVecFVec(randomlocation, LocVec);
new Float:EndVec[3];
IVecFVec(endrandomlocation, EndVec);
bombs[i] = create_entity("info_target");
if (!bombs[i])
return PLUGIN_HANDLED;
entity_set_string(bombs[i], EV_SZ_classname, "Samolot");
entity_set_edict(bombs[i], EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(bombs[i], EV_INT_solid, 1);
entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, 6);
entity_set_model(bombs[i], samolot);
entity_set_origin(bombs[i], LocVec);
entity_set_vector(bombs[i], EV_VEC_velocity, EndVec);
DispatchSpawn(bombs[i]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
i probuje ustawic zeby samolotporuszala sie z miejsca gdzie lapie celnownik ( origin 3 ) + na osi z w gore ciut
do miejsca nad moja glowa
mam ladnie ustawione i samolot porusza sie ciut inaczej leci gdzies tam po lini prostej obok mnie i mocno opada i ginie przy okazji po jakims czasie...
nie umiem tymi entami sie bawic pomoze mi ktos ?
Użytkownik CeLeS edytował ten post 12.09.2010 17:12


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









