Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

poruszanie sie enta


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 12.09.2010 17:07

witam mam encika

new randomlocation[3]; 
    new endrandomlocation[3]; 
     
    get_user_origin(id, randomlocation, 3); 
    get_user_origin(id, endrandomlocation, 0); 
    endrandomlocation[2] = endrandomlocation[2] + 200;
    randomlocation[2] = randomlocation[2] + 100;
     
    for (new i=0; i<SAMOLOT; i++) 
    {            
        new Float:LocVec[3]; 
        IVecFVec(randomlocation, LocVec); 
         
        new Float:EndVec[3]; 
        IVecFVec(endrandomlocation, EndVec); 
         
        bombs[i] = create_entity("info_target"); 
        if (!bombs[i]) 
            return PLUGIN_HANDLED; 
         
        entity_set_string(bombs[i], EV_SZ_classname, "Samolot");  
        entity_set_edict(bombs[i], EV_ENT_owner, id); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_solid, 1); 
        entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, 6); 
        entity_set_model(bombs[i], samolot);    
        entity_set_origin(bombs[i], LocVec); 
        entity_set_vector(bombs[i], EV_VEC_velocity, EndVec);           
        DispatchSpawn(bombs[i]); 
        } 
     
    return PLUGIN_CONTINUE; 

i probuje ustawic zeby samolotporuszala sie z miejsca gdzie lapie celnownik ( origin 3 ) + na osi z w gore ciut
do miejsca nad moja glowa ;P

mam ladnie ustawione i samolot porusza sie ciut inaczej leci gdzies tam po lini prostej obok mnie i mocno opada i ginie przy okazji po jakims czasie...
nie umiem tymi entami sie bawic pomoze mi ktos ?

Użytkownik CeLeS edytował ten post 12.09.2010 17:12

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.09.2010 22:37

entity_set_int(bombs[i], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych