Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z dodawaniem expa graczowi.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 12.09.2010 07:55

Witam.
Mam mały problem, z napisaniem funkcji do dawania expa graczowi co zabił drugiego gracza.

Wpisuję coś takiego:
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Kill);

A w kompilatorze mam takie błędy:
newxpmod.sma(56) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PlayerXP"
newxpmod.sma(56) : warning 215: expression has no effect
newxpmod.sma(56) : error 001: expected token: ";", but found "]"
newxpmod.sma(56) : error 029: invalid expression, assumed zero
newxpmod.sma(56) : fatal error 107: too many error messages on one line

Większy kod:
public eDeath( )
{
	new headshot,attacker = read_data( 1 )
	new weapon = get_user_weapon(attacker,headshot,headshot)
	headshot = read_data( 3 )
	
	PlayerXP[attacker]+=get_pcvar_num(XP_Kill);
	
	if(PlayerClass[attacker] == 0)
		
	if(headshot)
		PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Hs)
	
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(XP_Knife)
	
	while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]])
	{
		client_print(attacker, print_chat, "[XP Mod] Congratulations you are now level %i %s!");
		PlayerLevel[attacker] += 1
	}
	ShowHud(attacker)
	SaveData(attacker)
}

Czekam na pomoc.

12 wrzesień 2010 - 18:12:
Odświeżam :)
  • +
  • -
  • 0

#2 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 13.09.2010 13:58

jedyny blad jaki tutaj wypatrzylem to
client_print(attacker, print_chat, "[XP Mod] Congratulations you are now level %i %s!");
ale ten blad nie ma nic wspolnego z tym ktory wyskoczyl w kompilatorze.
Pokaż linie ktora zawiera new PlayerXP.....

13 wrzesień 2010 - 14:59:
if(PlayerClass[attacker] == 0)
to tez raczej nie potrzebne tam

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 13.09.2010 16:15

Przyznam szczerze że cały kod wziąłem z alliedmodders ale widocznie jest coś nie tak :/

Cały kodzik:
Spoiler


Źródło:
https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=136828

@edit
Błędy bez moich pewnych poprawek.
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

newxpmod.sma(13) : error 009: invalid array size (negative or zero)
newxpmod.sma(32) : error 018: initialization data exceeds declared size
newxpmod.sma(38) : error 017: undefined symbol "SaveXP"
newxpmod.sma(56) : error 028: invalid subscript (not an array or too many subscripts): "PlayerXP"
newxpmod.sma(56) : warning 215: expression has no effect
newxpmod.sma(56) : error 001: expected token: ";", but found "]"
newxpmod.sma(56) : error 029: invalid expression, assumed zero
newxpmod.sma(56) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
7 Errors.

Dodano 15 wrzesień 2010 - 15:37:
odświeżam :)

Dodano 17 wrzesień 2010 - 15:43:
Dobra poradziłem sobie z tym.

temat close proszę.

Użytkownik Harsay edytował ten post 13.09.2010 16:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych