Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Advanced File Replacer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.09.2010 21:34

*
Popularny

Dołączona grafika
Po wielu wymęczeniach kodu, w końcu udało mi się uzyskać pożądany efekt ;) Plugin ten podmienia najefektywniej pliki na serwerze. Mówiąc prościej, możecie uzyskać najlepszy do tej pory efekt, przy tym nie zżerający dużej ilości zasobów serwera.

Dołączona grafika
Ważne: Nazwa nowego pliku nie może być dłuższa niż nazwa podmienianego pliku.

Po odpaleniu pierwszy raz pluginu, stworzy się folder w /configs/ o nazwie advreplacer z plikiem standardowym AFR.ini
Po dodaniu nowych ścieżek plików do podmiany należy zrobić restart aplikacji HLDS

Dołączona grafika
Wymaga modułu Orpheu.
Sygnaturę modString wrzucamy do /configs/orpheu/memory/
Reszta standardowo.

Dołączona grafika
Orpheu

Dołączona grafika
Struktura pliku ini, w którym ustalamy co ma podmienić na co.
"sciezka_do_pliku_ktory_chcemy_podmienic"[SPACJA]"sciezka_pliku_ktry_ma_byc_zastepczym"[SPACJA]"[PARAMETR]"

*[SPACJA] - robimy spację :D
*[PARAMETR] - m ( czyli modele oraz sprite'y ), s ( czyli dźwięki ), e ( czyli pliki generic )

przykład:
"v_m4a1.mdl" "v_m4a3.mdl" "m"

Ścieżki plików można uzyskać poprzez 'deassembling' biblioteki gry, mp.dll oraz chyba(' te niewidoczne') można znaleźć w archiwum Counter-Strike.gcf :)

Dołączona grafika

Załączone pliki


Użytkownik Ortega edytował ten post 12.09.2010 15:56

  • +
  • -
  • 8

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6103
Godlike

  • Postów:10978
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 22:12

Loś ty o mnie nie wspomniałeś :D uważam ren sposób za świetny ale twórcy orpheu dali ciała przy tym że nie może mieć większej długości niż standard
  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 11.09.2010 22:14

no no no :) Widać dużo już pojąłeś tego Orpheu ^^

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.09.2010 22:20

Teoretycznie można dać dłuższą nazwę, ale praktycznie w 99% przypadków braknie miejsca i w nieodpowiedniej części alokacji zmieni następny łańcuch co może spowodować dziwne zachowanie serwera lub najzwyczajniej crash ;)

Użytkownik Ortega edytował ten post 11.09.2010 22:20

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6103
Godlike

  • Postów:10978
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 22:23

no tak hlds allokuje tyle pamięci ile mu akurat potrzeba trzeba by zmieniać stringa tuż przed zainicjowaniem bibliotek :F
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2010 22:52

Loś ty o mnie nie wspomniałeś


me 2 xD

ale plugin fajny :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2965
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2010 23:00

Przydatny plugin :) Trochę się bawiłem podmianą i wiem, że nie zawsze to działa np. nie można tym zmienić modelu gracza. Jak dobrze pamiętam nie można też podmienić dźwięków broni.

Jeśli chodzi o kod to przydałoby się więcej walidacji i te zabawy na stringu z .ini możesz zastąpić parse().
To nie powinno się dziać wewnątrz pętli
new Buffer[ 2 ][ 34 ], Param[ 4 ];

  • +
  • -
  • 0

#8 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 11.09.2010 23:01

W tym momencie współczuję tym co wcześniej się męczyli z pisaniem podobnymi tego typu pluginami :X kiedy jeszcze nie było orpheu...

A co do pluga. Good JoB :)
  • +
  • -
  • 0

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2010 23:04

Jeśli chodzi o kod to przydałoby się więcej walidacji i te zabawy na stringu z .ini możesz zastąpić parse().


R3X mowilem mu to samo ale on wolal po swojemu xD

a co do podmiany to chyba wystarczy inna sygnatura bo nie wiem czy model gracza nie jest w engine czasem bo ortega robil to na sygnie mod :D ale to trzeba sprawdzic w dll'ce
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2965
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2010 23:06

tak modele gracza zawarte są w swds.dll, ale w wielu miejscach i w różnych kontekstach, ciężko cokolwiek tam zdziałać
  • +
  • -
  • 0

#11 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 11.09.2010 23:13

Model gracza podmieniasz poprzez zmiany samych nazw, bo tutaj akurat jest wyjątek ;) (choć mogę się mylić)
tj.
"urban" "abcde" "m"

Jednak z dźwiękami broni to prawda, ponieważ, są kontrolowane przez klienta. Faktycznie też trochę namieszałem z tym odczytywaniem. Jutro z rana poprawię "ażeby żyło się lepiej" :D

R3X jak znajdziesz wszystkie stringi w bibliotekach dot. modeli gracza to możesz wysłać. Tylko tutaj leży problem, ponieważ w moim założeniu plugin obsługuje tylko podmianę w mp.dll a swds.dll już nie ponieważ wiązałoby się to z trudniejszą konfiguracją dodatkowymi parametrami oraz podwójną sygnaturą i podmianą ale postaram się wprowadzić ;) Problem polega na tym, czy ktoś kto się trochę zna sobie poradzi.
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2965
Godlike

  • Postów:4248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 11.09.2010 23:26

Takie znalazłem nie ma w sumie tego, aż tak dużo jak myślałem (chyba, że przeoczyłem coś)

swds1 jest też w mp.dll, ale to chyba do precache, więc może faktycznie wystarczy urban->nabru

Załączone pliki

  • Załączony plik  Models.rar   44,07 KB  148 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 12:54

Ortega z tego co zauwazylem to jesli uzyjesz zlej sygnatury do funkcji to nic sie nie dzieje wiec mozesz sprobowac 2 raz funkcje wykonac z takimi samymi parametrami tylko z sygnaturą engine nie wiem do konca czy to zadziala ale mozesz przetestowac
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.09.2010 13:00

G[o]Q, być może ale wydaje mi się, że nie jest potrzebne w ogóle zastępowanie stringów z swds ;) W zasadzie pomysł jest dosyć dobry problem polega na tym, że nie jestem pewien jak zachowa się HLDS oraz czy w zasadzie orpheu wtedy coś podmienia :P
  • +
  • -
  • 0

#15 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 13:10

i dlatego napisalem ze mozesz przetestowac xD napisz na steam to ci pomoge
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#16 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.09.2010 13:14

Lepiej pomóż z podziałem parse, bo za cholerę mi nie wychodzi. String token ładnie dzieli ale jak już dałem parse na 3 to się wysypuje serwer. Z innymi rzeczami nie ma co pomagać :)
  • +
  • -
  • 0

#17 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1340
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 12.09.2010 14:58

napisz w scripting albo na steam :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#18 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.09.2010 15:58

Zmieniłem strtok na parse( Dzięki G[o]Q ) i wyrzuciłem tablice przed pętlę ;) Dostępne nowe pliki w download.
  • +
  • -
  • 0

#19 tubskot

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -6
Mniej niż zer0.

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Rząśnik
Offline

Napisano 25.04.2012 14:50

cos mi to nie działa wiecie co jest??

#20 Ortega

    mów mi Orti

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2012 15:30

Coś mi się wydaje, że nie wiesz jak to zainstalować, a o używaniu to już nie wspomnę.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych