
Po wielu wymęczeniach kodu, w końcu udało mi się uzyskać pożądany efekt


Ważne: Nazwa nowego pliku nie może być dłuższa niż nazwa podmienianego pliku.
Po odpaleniu pierwszy raz pluginu, stworzy się folder w /configs/ o nazwie advreplacer z plikiem standardowym AFR.ini
Po dodaniu nowych ścieżek plików do podmiany należy zrobić restart aplikacji HLDS

Wymaga modułu Orpheu.
Sygnaturę modString wrzucamy do /configs/orpheu/memory/
Reszta standardowo.

Orpheu

Struktura pliku ini, w którym ustalamy co ma podmienić na co.
"sciezka_do_pliku_ktory_chcemy_podmienic"[SPACJA]"sciezka_pliku_ktry_ma_byc_zastepczym"[SPACJA]"[PARAMETR]"
*[SPACJA] - robimy spację

*[PARAMETR] - m ( czyli modele oraz sprite'y ), s ( czyli dźwięki ), e ( czyli pliki generic )
przykład:
"v_m4a1.mdl" "v_m4a3.mdl" "m"
Ścieżki plików można uzyskać poprzez 'deassembling' biblioteki gry, mp.dll


Załączone pliki
Użytkownik Ortega edytował ten post 12.09.2010 15:56