Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin zabija swoich!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 adek1479

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:193
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrzesnia
Offline

Napisano 11.09.2010 18:57

Witam jak zrobić żeby tutaj Call of Duty [KillStrike] 0.6 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Nalot nie zabijał swoich?

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.09.2010 23:53

for (new m=0; m<playercount; m++) 
    { 
        new playerlocation[3]; 
        new resultdistance; 
         
        get_user_origin(players[m], playerlocation); 
         
        resultdistance = get_distance(playerlocation,location); 
         
        if(resultdistance < 250) 
        {           
			fakedamage(players[m],"Air Raid",1000.0,DMG_BURN); 
        } 
    }
-->
for (new m=0; m<playercount; m++) 
    {
        if(get_user_team(m) != get_user_team(id))
        {
                new playerlocation[3]; 
                new resultdistance; 
                
                get_user_origin(players[m], playerlocation); 
                
                resultdistance = get_distance(playerlocation,location); 
                
                if(resultdistance < 250) 
                {           
			fakedamage(players[m],"Air Raid",1000.0,DMG_BURN); 
                }
        }
    }

: > Powinno dobrze wyjść z ID, a jeśli nie to dodać zmienną przed nalotem temu id co zrobił nalot i sprawdzić w jakiej drużynie on dał nalot i ten powyższy IF :P np. ^^
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych