Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Fire Ball-Model,Możliwośc Tworzenia
#1
Napisano 11.09.2010 18:25
Czy da się zmienić model Fire Balla ? Jak się da to jak ?
Fire Balla można użyć raz na rundę gdzie zmienić żeby używało się np. co 10 sec. ?
#2
Napisano 11.09.2010 18:31
if (fired[id] > 0) { hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc raz na runde!") return PLUGIN_HANDLED }
zmien go na
if (fired[id]++ > 10) { hudmsg(id,2.0,"Ognistej kuli mozesz uzyc jeszcze %d razy!",10-fired[id]) return PLUGIN_HANDLED }
potem jeszcze to
if (fired[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
na
if (is_user_alive(id) == 1)
co do modelu to linijka
entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl")
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 11.09.2010 18:43
Czyli z tym np.:
if (is_user_alive(id) == 3)I bd. mógł użyć 3 razy na rundę ?
A jeszcze obrażenia kuli chciał bym spytać gdzie się je zmienia?
Być może tu(choć mogę się mylić):
Explode_Origin(owner,origin,55+player_intelligence[owner],150)Ale dokładniej gdzie ? 55 czy 150 ;D ?
#5
Napisano 11.09.2010 19:25
@up a gdy mamy np 200 int 55 obrazenia normalne a gdy mamy 100% int. to sa 155? a gdy zmienimy np z 155 na 255 to po dodaniu np 10 punktow w int. to powiedzmy "symetrycznie" atak wzrosnie czy czylko przy 100% int.?
Użytkownik Reprezentant edytował ten post 11.09.2010 19:27
#6
Napisano 11.09.2010 19:25
#8
Napisano 11.09.2010 21:00
Wszystko fajnie dmg działa , model też no ale się świeci tak jak norm. fireball dało by się to "wykluczyć" ?
Refresh
12 wrzesień 2010 - 12:42:
Refresh
Użytkownik KariiO edytował ten post 12.09.2010 10:51
#9
Napisano 12.09.2010 12:44
Wszystko fajnie dmg działa , model też no ale się świeci tak jak norm. fireball dało by się to "wykluczyć" ?
aha rozumiem chyba ocb... ale nie znam tak sie tak dobrze musisz sie pobawic w:
public item_fireball(id)
Użytkownik Weed edytował ten post 12.09.2010 12:52
#10
Napisano 12.09.2010 13:21
pev_effects
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#11
Napisano 12.09.2010 16:52
dbmod folder&models od 5.9
Nie ma rpgrocket.mdl
a bardzo potrzebuje tego modelu, z góry dzięki.
#12
Napisano 12.09.2010 16:56
#13
Napisano 12.09.2010 16:58
#14
Napisano 12.09.2010 17:00
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#15
Napisano 12.09.2010 19:03
#16
Napisano 16.09.2010 16:23
Znalazłem ale nie była tam gdzie moc tego Ale nie ważnie , nie działa Dalej się świeci jak leci.usun linijke z
pev_effects
#17
Napisano 16.09.2010 16:33
entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64)
Może ktoś wrzucić ponieważ nie umiem otworzyć gcf a non steam nie posiadam.?
a po co ci ten model skoro nie musisz go wrzucac na server wazne zeby bylo jego precache
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych