Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mgła w Klasie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.09.2010 13:47

Witam , otoz chcialbym dodać do danej klasy lub jako item funkcje która się uaktywnia na nozu.
Ma ona za zadanie TWORZYC mgłę w danym obszarze
Stock Mgły - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Jak to powiązać z Diablo

#2 Złotówka

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:244
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 11.09.2010 15:03

1. Wycinasz tego stocka tak, aby został sam kod na użycie Mgły.
2. Dodajesz new player_b_mgla[33] ustawiasz opis itd
3. Gdzieś w wyciętym kodzie ( dokładnie nie wiem gdzie xD ) dodajesz if'a
if(player_b_mgla[id] > 0) 
// Tutaj kod na użycie

A jak chcesz na klase to zamiast tego if'a daj
if(player_class[id] == Nazwa_Klasy)
// Tutaj kod na użycie

Powinno działać.

Użytkownik Znak Zapytania? edytował ten post 11.09.2010 15:03

  • +
  • -
  • 0

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.09.2010 15:06

na danym obszarze nie da się można tak że gracz w danym zasięgu ma mgłę
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.09.2010 15:29

ale mozesz zrobic kłębiący sie dym na danym obszarze i o danym zasiegu przyklad masz w colored smoke :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Tomi

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 11.09.2010 19:11

Widzialem w RuneMod takie coś też że wije się za postacią Mgła :D
Zaraz zrobie edita Czy sie udalo

Użytkownik Tomi edytował ten post 11.09.2010 19:12





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych