public item_kulki(id)
{
if (kulked[id] > 0)
{
hudmsg(id,2.0,"Mocy mozesz uzyc co 25sec!!")
return PLUGIN_HANDLED
}
if (kulked[id] == 0 && is_user_alive(id) == 1)
{
kulked[id] = 1
new Float:fOrigin[3], Float:fOrigin2[3];
pev(id, pev_origin, fOrigin);
pev(attacker, pev_origin, fOrigin2);
Create_TE_SPRITETRAIL(fOrigin2, fOrigin, sprite, 255, 10, 1, 50, 0);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
stock Create_TE_SPRITETRAIL(Float:fStart[3], Float:fEnd[3], sprite, count, life, scale, velocity, randomness)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(TE_SPRITETRAIL)
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fStart[2])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[0])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[1])
engfunc(EngFunc_WriteCoord, fEnd[2])
write_short(sprite)
write_byte(count)
write_byte(life)
write_byte(scale)
write_byte(velocity)
write_byte(randomness)
message_end()
}
wiem ze trzeba zrobic w public check_magic(id)
cos takiego if (player_b_kulki[id] > 0) item_kulki(id)
komplikuje sie bez bledow ale nie zadaje zadnych obrazen jest sam efekt graficzny probowalem zrobic na podstawie player_b_fireball ale tez nie zadawalo obrazen:(
aha jak przerobic zeby mozna bylo uzyc tego czaru nie raz na runde a np co 25 sekund??
i zeby te kulki sypaly sie z ofiary bo teraz leca w jedno miejsce na mapie ;/
Użytkownik Reprezentant edytował ten post 11.09.2010 08:28