Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

akcja reload


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 16:24

witam
pytanko z mojej strony
jak moge przechwycic akcje reload ?
probowalem na klawisz przechwycic
(pev(id, pev_button) & IN_RELOAD))
dziala dobrze jak klikne leci dalej moja funkcja

lecz reload tez jest jak skonczy sie cala amunicja w magazynku...
i nie wiem jak tu zlapac...
wiec jak moge przechwycic to przeladowanie jesli niema amunicji?

pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 10.09.2010 16:48

a curweapon tego nie wykryje?
  • +
  • -
  • 0

#3 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 18:00

co mi daje sam event posiadania broni ?
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 986
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 18:10

curweapon jest także uruchamiany przy zmianie ammo :F
kod se zmień to nie jest all co chcesz
public CurWeapon(id)
{
	new wid = read_data(2)	// Id broni
	if(wid == CSW_XM1014 || wid == CSW_C4 || wid == CSW_FLASHBANG || wid == CSW_HEGRENADE || wid == CSW_KNIFE || wid == CSW_SMOKEGRENADE){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	if(wid != stare_id_broni[id]){
		stare_id_broni[id] = wid;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new ammo = read_data(3)	// liczba naboi w magazynku
	if(ammo > stare_ammo[id]){
		stare_ammo[id] = ammo;
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 CeLeS

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 18:39

dobra dzięki xD
juz zrobilem Twoim sposobem ;)
close

Użytkownik CeLeS edytował ten post 10.09.2010 18:39

  • +
  • -
  • 0

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 494
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 10.09.2010 22:19

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Rozwiazany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych