if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Terminator)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
damage = float(health);
}10 wrzesień 2010 - 17:36:
??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 10.09.2010 15:53
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Terminator)
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
damage = float(health);
}Napisano 10.09.2010 18:35
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Terminator ))
damage = float(health);
}
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze ))
damage = float(health);
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych