Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1/1 Z he


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 15:53

dODAŁEM TO DO Takedemage i te klasy nie wala 1/1 z HE.. czemu?


if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Terminator)
			damage = float(health);
	}
	if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze)
			damage = float(health);
	}

10 wrzesień 2010 - 17:36:
??
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.09.2010 18:35

miałem podobny problem i się z nim uporałem propo masz zle zrobione masz poprawke

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Terminator ))
		    damage = float(health);
	}

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Kamikadze ))
		    damage = float(health);
	}

  • +
  • -
  • 1
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych