wyglada to tak
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\rSklep z runami - ^n\w1. Ulepszacz [Moze ulepszyc item] - \r$9000 ^n\w2. Item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Exp [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500 ^n\w4.[VIP] Ulepszacz [Moze ulepszyc item] - \r$5000^n\w5.[VIP]Item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$3000^n\w6.[VIP]Exp [Dostajesz doswiadczenia] \r$10000^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9)
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 4:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
if (!UTIL_Buyformoney(id,3000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 5:
{
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
if (!UTIL_Buyformoney(id,10000))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}i jest problem ponieważ klawisze dzialaja. ale jak ktos ma flage odpowiednią dla VIP zeby kupowac. to dziala. ale jezeli ktos nie ma flagi[zwykły gracz] wtedy jak proboje kupic cos z [VIP] dostaje to za darmo ze tak powiem.
za wszystkie POMOCNE POSTY DAJE +++
Dziekuje i pozdrawiam !


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









