wyglada to tak
public buyrune(id) { new text[513] format(text, 512, "\rSklep z runami - ^n\w1. Ulepszacz [Moze ulepszyc item] - \r$9000 ^n\w2. Item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$5000^n\w3. Exp [Dostajesz doswiadczenia] \r$14500 ^n\w4.[VIP] Ulepszacz [Moze ulepszyc item] - \r$5000^n\w5.[VIP]Item [Dostajesz losowy przedmiot] \r$3000^n\w6.[VIP]Exp [Dostajesz doswiadczenia] \r$10000^n^n\w0. Zamknij") new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<9) if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) show_menu(id, keys, text) return PLUGIN_HANDLED } public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G) if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 4: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) if (!UTIL_Buyformoney(id,3000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 5: { if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F) if (!UTIL_Buyformoney(id,10000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
i jest problem ponieważ klawisze dzialaja. ale jak ktos ma flage odpowiednią dla VIP zeby kupowac. to dziala. ale jezeli ktos nie ma flagi[zwykły gracz] wtedy jak proboje kupic cos z [VIP] dostaje to za darmo ze tak powiem.
za wszystkie POMOCNE POSTY DAJE +++
Dziekuje i pozdrawiam !