Jak zrobić item który wysysa "X" HP??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[CoD]Pytanie
Temat rozp.
Starozytny
, 09.09.2010 19:22
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.09.2010 19:22
#2
Napisano 09.09.2010 19:28
new player_b_vampire[33] = 1
new player_b_gamble[33] = 1
public add_vampire_bonus(id,damage,attacker_id)
{
if (player_b_vampire[attacker_id] > 0)
{
change_health(attacker_id,player_b_vampire[attacker_id],0,"")
}
}
public add_bonus_gamble(id)
{
if (player_b_gamble[id] > 0 && is_user_alive(id))
{
new durba=item_durability[id]
reset_item_skills(id)
item_durability[id]=durba
set_hudmessage(220, 115, 70, -1.0, 0.40, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
new roll = random_num(1,player_b_gamble[id])
if (roll == 1)
{
show_hudmessage(id, "Premia rundy: +5 obrazen wampira")
player_b_vampire[id] = 5
}
}
}
ty powinieneś wiedzieć co z tym zrobić

#3
Napisano 09.09.2010 19:36
THX
10 wrzesień 2010 - 14:59:
hmmm... zamiast change_health co dać ??
10 wrzesień 2010 - 14:59:
hmmm... zamiast change_health co dać ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych