Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

[CoD] Pytanie
#1
Napisano 08.09.2010 19:01
Jak zrobić żeby jak się na kogoś Patrzy żeby było pokazane info tak jak w Diablo??
#2
Napisano 10.09.2010 16:53
Albo daj SS tych napisów
#3
Napisano 11.09.2010 17:33
#4
Napisano 11.09.2010 19:07
#5
Napisano 11.09.2010 23:47
Nie będzie to podmieniać tego standardowego info jbc.

@EDIT: Nie jutro tylko dzisiaj

Użytkownik camilost edytował ten post 11.09.2010 23:47
#6
Napisano 12.09.2010 09:23
#7
Napisano 12.09.2010 13:03
#8
Napisano 12.09.2010 13:10
Klasa:
LvL:
Item:
Inteligencja:
Siła:
Zręczność:
Zwinność:
#9
Napisano 12.09.2010 13:30
Znajdz
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
TA LINIJKE ZAMIEN NA PATRZ DUL ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Zapraszamy na Cs-Zabijamy.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0],]inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);
Użytkownik Jagoda edytował ten post 12.09.2010 13:33
#10
Napisano 12.09.2010 13:35
public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
new tpstring[1024]
if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;
format(tpstring,1023,"HP: %i Class: %s LvL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(target), klasa_gracza[target], poziom_gracza[target], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
format(tpstring,1023,"HP: %i Class: %s LvL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(id), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#12
Napisano 19.09.2010 00:22
Moj public ifnromacje:
I nie tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0],]inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);Tylko tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);
Ale i tak po poprawieniu tego sa 2 bledy.
Użytkownik Pawex edytował ten post 19.09.2010 12:37
#13
Napisano 19.09.2010 05:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych