Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Pytanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 08.09.2010 19:01

Witam, mam pytanie odnośnie CoD:
Jak zrobić żeby jak się na kogoś Patrzy żeby było pokazane info tak jak w Diablo??

#2 Waski

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:221
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 10.09.2010 16:53

Nie grałem na Diablo dawno więc mam pytanie jakie napisy się tam wyświetlają.
Albo daj SS tych napisów

#3 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 11.09.2010 17:33

Ale chodzi ci o jakie info dokładnie jaka ma klase exp itp??

#4 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 11.09.2010 19:07

Tak

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 11.09.2010 23:47

Jeśli mnie ktoś nie uprzedzi to Ci dzisiaj napiszę tutoriala (Klasa:X Przedmiot:X - nad celownikiem)

Nie będzie to podmieniać tego standardowego info jbc. ;P Tylko nad środkiem celownika wyświetlać te info.

@EDIT: Nie jutro tylko dzisiaj :D

Użytkownik camilost edytował ten post 11.09.2010 23:47

  • +
  • -
  • 0

#6 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 12.09.2010 09:23

Nie chodzi mi o to ... chodzi o to że jak się padnie to chce żeby było widać info tak jak w diablo Klasa, przedmiot etc.

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 12.09.2010 13:03

Takie info na dole? Ciut wyżej nad HP jak CZAT (taki kolor i wygląd)?
  • +
  • -
  • 0

#8 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 12.09.2010 13:10

jak jest kasa to tak wyżej jest takie :
Klasa:
LvL:
Item:
Inteligencja:
Siła:
Zręczność:
Zwinność:

#9 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 12.09.2010 13:30

hmm zrob tak
Znajdz

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
TA LINIJKE ZAMIEN NA PATRZ DUL ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Klasa : %s]^n[Doswiadczenie : %i / %i]^n[Poziom : %i]^n[Przedmiot : %s]^n[Wytrzymalosc : %i/100]^n[Zapraszamy na Cs-Zabijamy.pl]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]], poziom_gracza[id], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
return PLUGIN_CONTINUE;
}


ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0],]inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);

Użytkownik Jagoda edytował ten post 12.09.2010 13:33


#10 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 12.09.2010 13:35

Moj public PokazInformacje
public PokazInformacje(id) 
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
new tpstring[1024]

if(!is_user_alive(id))
{
new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);

if(target == 0)
return PLUGIN_CONTINUE;

format(tpstring,1023,"HP: %i Class: %s LvL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(target), klasa_gracza[target], poziom_gracza[target], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
format(tpstring,1023,"HP: %i Class: %s LvL: %i (%i/%i) Item: %s", get_user_health(id), nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], doswiadczenie_gracza[id], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]],nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);

message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id)
write_byte(0)
write_string(tpstring)
message_end()
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#11 OnlyDiabloMod

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:141
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 12.09.2010 19:08

Jaką masz wersje coda?
  • +
  • -
  • 0
Moja sieć serwerów: CS-Budowlani.pl

#12 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.09.2010 00:22

Jagoda, po tym co zrobiles:
Spoiler


Moj public ifnromacje:
Spoiler


I nie tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0],]inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);
Tylko tak:
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s^nInteligencja: %i^nZycie: %i^nKondycja: %i^nWytrzymalosc: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[target][0]], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], kondycja_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id]);

Ale i tak po poprawieniu tego sa 2 bledy.

Użytkownik Pawex edytował ten post 19.09.2010 12:37

  • +
  • -
  • 0

#13 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 19.09.2010 05:36

Mi to dziala daj sma to pomoge:D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych