Witam. Mam takie pytanie odnośnie flasha. Mam klasę "Flasher" i chcę zrobić aby jego flash raził 2 sekundy dlużej. Proszę o pomoc jak to zrobić. Dam +.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
[CoD] Flash dłużej razi
Temat rozp. Scoti, 08.09.2010 16:18
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.09.2010 16:18
#2
Napisano 08.09.2010 16:47
Chyba to nie jest wykonywalne zobacze
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/
#3
Napisano 08.09.2010 17:04
DarkMatrix975, zdaje mi sie że był taki plugin który przedłużał flasha. Myśle że to jest wykonalne.
#4
Napisano 08.09.2010 21:42
new const giLonger = (1<<12);tu podajesz o ile dłuższy ma być flash, (1<<12) to sekunda,
2sekundy to (1<<12)*2 == (1<<13)
3sekudny to (1<<12)*3
4sekundy to (1<<12)*4 == (1<<14)
itd
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "longerFlash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
new const giLonger = (1<<12);
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#5
Napisano 08.09.2010 22:20
A tutaj SMA i AMXX jak by ktoś nie umiał Kompilować
Załączone pliki
#6
Napisano 09.09.2010 15:11
A jak dodać to do klasy w modzie Call Of Duty?
#7
Napisano 09.09.2010 15:16
register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
to do plugint_init na końcu najlepiej dać
potem do na koniec całego kodu, ale oczywiście nad klamrami zakończenowymi
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
aby miała to klasa to usuwasz "//" z przed linij
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
potem
new const giLonger = (1<<12);
dodaje to na górę np. po doswiadczenie_za_pake czy jak to tam się nazywa
#8
Napisano 09.09.2010 15:30
Skompilowało się. Łap +. Jednak sprawdzę w poniedziałek czy działa bo wtedy będę miał możliwość. Dzięki.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty



longerFlash.amxx







