Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD] Flash dłużej razi


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scoti

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 16:18

Witam. Mam takie pytanie odnośnie flasha. Mam klasę "Flasher" i chcę zrobić aby jego flash raził 2 sekundy dlużej. Proszę o pomoc jak to zrobić. Dam +.
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkMatrix975

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 16:47

Chyba to nie jest wykonywalne zobacze
  • +
  • -
  • 0
Najlepszy CS 1.6 sprawdzony:
http://amxx.pl/topic...-strike-16-v40/

#3 Scoti

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 17:04

DarkMatrix975, zdaje mi sie że był taki plugin który przedłużał flasha. Myśle że to jest wykonalne.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 08.09.2010 21:42

new const giLonger = (1<<12);
tu podajesz o ile dłuższy ma być flash, (1<<12) to sekunda,

2sekundy to (1<<12)*2 == (1<<13)
3sekudny to (1<<12)*3
4sekundy to (1<<12)*4 == (1<<14)
itd

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "longerFlash"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

new const giLonger = (1<<12);

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");
}
public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
	//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
	if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
		set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
		set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.09.2010 22:20

A tutaj SMA i AMXX jak by ktoś nie umiał Kompilować xP

Załączone pliki



#6 Scoti

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2010 15:11

A jak dodać to do klasy w modzie Call Of Duty?
  • +
  • -
  • 0

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 09.09.2010 15:16

register_message(get_user_msgid("ScreenFade"), "messageScreenFade");

to do plugint_init na końcu najlepiej dać ;P


potem do na koniec całego kodu, ale oczywiście nad klamrami zakończenowymi

public messageScreenFade(msgtype, msgid, id){
//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_msg_arg_int(4) == 255 && get_msg_arg_int(5) == 255 && get_msg_arg_int(6) == 255 && get_msg_arg_int(7) > 199){
set_msg_arg_int(1, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(1) + giLonger);
set_msg_arg_int(2, ARG_SHORT, get_msg_arg_int(2) + giLonger);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

aby miała to klasa to usuwasz "//" z przed linij
	//if(klasa_gracza[id] != Flasher) return PLUGIN_CONTINUE;


potem
new const giLonger = (1<<12);

dodaje to na górę np. po doswiadczenie_za_pake czy jak to tam się nazywa xD
  • +
  • -
  • 1

#8 Scoti

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.09.2010 15:30

Skompilowało się. Łap +. Jednak sprawdzę w poniedziałek czy działa bo wtedy będę miał możliwość. Dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych