Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z Knife Mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 tYsU^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:xD
Offline

Napisano 08.09.2010 15:39

Witam!
Zainstalowałem na serwerze Knife Mod.
Podmieniłem modele noży i mam pewien problem.
Do dwóch noży nie posiadam pliku p_nazwanoża.mdl
Wpisałem dwa razy v_nazwa noża.mdl i gdy wejdę na serwer i ktoś wybierze "Widelec", to ma 4 ręce.
Zamieszczam w załączniku knife_mod.sma
Proszę o pomoc!

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.09.2010 15:45

zrób tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Knife Mod"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "spunko"

#define TASK_INTERVAL 4.0
#define MAX_HEALTH 255

new knife_model[33]
new g_Menu

new CVAR_HIGHSPEED
new CVAR_LOWSPEED
new CVAR_LOWGRAV
new CVAR_NORMGRAV
new CVAR_HEALTH_ADD
new CVAR_HEALTH_MAX
new CVAR_DAMAGE

public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event( "Damage", "event_damage", "be" )
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1")

g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")

register_clcmd("say /knife", "display_knife")

CVAR_HIGHSPEED = register_cvar("km_highspeed","340")
CVAR_LOWSPEED = register_cvar("km_lowspeed","170")
CVAR_HEALTH_ADD = register_cvar("km_addhealth", "3")
CVAR_HEALTH_MAX = register_cvar("km_maxhealth", "75")
CVAR_DAMAGE = register_cvar("km_damage", "2")
CVAR_LOWGRAV = register_cvar("km_lowgravity" , "400")
CVAR_NORMGRAV = get_cvar_pointer("sv_gravity")

set_task(480.0, "kmodmsg", 0, _, _, "b")
}

public plugin_precache() {
precache_model("models/knife-mod/v_kosa.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_kosa.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_ryba.mdl")
precache_model("models/knife-mod/p_ryba.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_motylek.mdl")
precache_model("models/knife-mod/v_widelec.mdl")
precache_model("models/v_knife.mdl")
precache_model("models/p_knife.mdl")
}

public display_knife(id) {
new menuBody[512]
add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
add(menuBody, 511, "1. Dragon \y(Wiecej obrazen/Wolniej biegasz)\w^n")
add(menuBody, 511, "2. Ryba \y(Cicho biegasz)\w^n")
add(menuBody, 511, "3. Motylek \y(Szybko biegasz)\w^n")
add(menuBody, 511, "4. Widelec \y(Mniejsza gaitacja)\w^n")
add(menuBody, 511, "5. Zwykly noz \y(Regeneruje HP)\w^n^n")
add(menuBody, 511, "0. Exit^n")

new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<9 )
show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
switch(key)
{
case 0: SetKnife(id , 4)
case 1: SetKnife(id , 2)
case 2: SetKnife(id , 3)
case 3: SetKnife(id , 1)
case 4: SetKnife(id , 0)
default: return PLUGIN_HANDLED
}
SaveData(id)
return PLUGIN_HANDLED
}

public SetKnife(id , Knife) {
knife_model[id] = Knife

new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo)
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
return PLUGIN_HANDLED

new vModel[56],pModel[56]

switch(Knife)
{
case 0: {
format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
format(pModel,55,"models/p_knife.mdl")
}
case 1: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_widelec.mdl")
}
case 2: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_ryba.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_ryba.mdl")
}
case 3: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_motylek.mdl")
}
case 4: {
format(vModel,55,"models/knife-mod/v_kosa.mdl")
format(pModel,55,"models/knife-mod/p_kosa.mdl")
}
}

entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, pModel)

return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

#3 tYsU^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:xD
Offline

Napisano 08.09.2010 16:09

Teraz nie widać trzymanego noża w ręce.
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.09.2010 16:10

to nie moja wina że nie masz p_
  • +
  • -
  • 0

#5 tYsU^

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:44
  • Lokalizacja:xD
Offline

Napisano 08.09.2010 17:50

Ok już to ogarnąłem.
Mam teraz problem z obrażeniami pierwszego noża.
Domyślnie jest ustawiony na 2 i zabija na hita. Zmieniłem na 1 i dalej zabija się na hita.
Proszę o pomoc.
km_highspeed 340 (Domyślne) - Ustawia szybkość chodzenia przy "Pocket Knife"
km_lowspeed 170 (Domyślnie) - Ustawia szybkość chodzenia przy "Machete"
km_addhealth 3 (Domyślnie) - Ustawia ile ma regenerować HP na sekundę przy "Default Knife"
km_maxhealth 75 (Domyślnie) - Ustawia ilość HP do którego może regenerować "Default Knife"
km_damage 2 (Domyślnie) - Ustawia moc większych obrażeń przy "Machete"
km_lowgravity 400 (Domyślnie) - Ustawia grawitację przy "Butcher Knife"

A jeżeli nie da się tego zrobić, to proszę o wywalenie Machety (w moim sma nazywa się Dragon)
SMA jest w pierwszym poście!
  • +
  • -
  • 0

#6 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.09.2010 18:13

To użyj km_damage 0.5 or km_damage 0.1 baw się i zobacz




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych