Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

strzal 2x


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Derakcz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 07.09.2010 16:33

Witam

Chcialbzm sie zapytac moze ktos wie

1. jaki jest kod na to by bron strzelala 2x szybciej
2. Jak dodac klasie item

07 wrzesień 2010 - 17:02:
i moglbys mi ktos jeszcze raz powiedziec jak dodac to he np 1/3

bo to cos nie dziala albo zle dodalem
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if((klasa_gracza[idattacker] == nazwaKlasy && random(5) == 2))
                        damage = float(health);
        }

takedamage co jest zle?

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
	
	new health = get_user_health(this);
	new weapon = get_user_weapon(idattacker);
	
	if(health < 2)
		return HAM_IGNORED;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
		return HAM_SUPERCEDE;
	}

	if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
		damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
		damage*=2.0;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
		damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
		damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
	
	if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
		damage=float(health);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
		damage+=10;
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
		damage+=20;
		
	if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
	{
		if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
			damage = float(health);	
	}

	if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 2) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
			damage = float(health);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
	{
		SetHamParamEntity(3, this);
		SetHamParamEntity(1, idattacker);
	}
	
	if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper) 
        damage=float(health);
    if(weapon == CSW_KNIFE && klasa_gracza[idattacker] == Killer) 
        damage=float(health);
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
		damage+=20;
	 	
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych