mozesz wyciagnac z killstrike
i sie pobawic w tworzenie itema
od razu podkreślam że nie umiem pawna i robiłem to dzięki wiedzy zdobytej w "praniu"
Próbowałem ale taki wyszedł efekt:
sfafa.sma(274) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(275) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(275) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
sfafa.sma(532) : error 088: number of arguments does not match definition
sfafa.sma(971) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1005) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1953) : warning 209: function "HealthKlass" should return a value
sfafa.sma(1962) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(1962) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
sfafa.sma(1975) : error 017: undefined symbol "g_msgHostageAdd"
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : error 001: expected token: ";", but found "}"
sfafa.sma(1975) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1975) : error 029: invalid expression, assumed zero
sfafa.sma(1975) : fatal error 107: too many error messages on one line
Co zrobiłem?
Wkleiłem przed
new const maxAmmo[31]
new const sound_radar[] = "radar.wav";
new radar[33];
dodałem za
new wytrzymalosc_itemu[33];
Na koniec plugin_init dodałem
g_maxplayers = get_maxplayers();
for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
Za
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
wstawiłem
precache_sound("QTM_CodMod/sound_radar.wav");
Dodałem
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 12)
radar_scan(id, 1);
za
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
I na koniec całego kodu wstawiłem to:
public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;
for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}
for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}
//Przy okazji byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał mi jak zrobić to losowanie broni...
Użytkownik Magnetix edytował ten post 07.09.2010 20:33