Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Radar (ulepszona wersja), + losowanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 07.09.2010 15:21

Witam na jednym z serwerów widziałem item do Cod moda w postaci ulepszonego radaru. Ten radar pokazywał zarówno przeciwników jak i swoich.
Więc jest pytanie jak takie coś skonstruować?

Drugie pytanie to jak zrobić losowanie broni dla klasy premium? Chodzi mi o to że (przykładowo) rambo dostaje famasa to chce aby co respawn wyskakiwało pytanie (tylko dla klasy premium) Czy chcesz losować drugą broń? Gracz ma do wyboru tak (jeśli to kliknie to ze zbioru broni dostaje jakąś tam wylosowaną broń) a jeśli nie to pytanie się wyłącza i włącza się dopiero gdy zacznie się nowa runda.

Użytkownik Magnetix edytował ten post 07.09.2010 15:26

  • +
  • -
  • 0

#2 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 07.09.2010 16:33

Enemy Radar v1.32 - AlliedModders
See Enemies on the Radar - AlliedModders

Użytkownik Seba edytował ten post 07.09.2010 16:34


#3 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 07.09.2010 18:11

Enemy Radar v1.32 - AlliedModders
See Enemies on the Radar - AlliedModders

A coś więcej jak z tego zrobić item? Próbowałem samemu ale kupa błędów nawet nie chce ich pokazywać.
  • +
  • -
  • 0

#4 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 07.09.2010 18:32

mozesz wyciagnac z killstrike
i sie pobawic w tworzenie itema
  • +
  • -
  • 0

#5 Magnetix

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 07.09.2010 19:50

mozesz wyciagnac z killstrike
i sie pobawic w tworzenie itema

od razu podkreślam że nie umiem pawna i robiłem to dzięki wiedzy zdobytej w "praniu"
Próbowałem ale taki wyszedł efekt:

sfafa.sma(274) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(275) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(275) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
sfafa.sma(532) : error 088: number of arguments does not match definition
sfafa.sma(971) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1005) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1953) : warning 209: function "HealthKlass" should return a value
sfafa.sma(1962) : error 017: undefined symbol "g_maxplayers"
sfafa.sma(1962) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
sfafa.sma(1975) : error 017: undefined symbol "g_msgHostageAdd"
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : warning 215: expression has no effect
sfafa.sma(1975) : error 001: expected token: ";", but found "}"
sfafa.sma(1975) : warning 217: loose indentation
sfafa.sma(1975) : error 029: invalid expression, assumed zero
sfafa.sma(1975) : fatal error 107: too many error messages on one line


Co zrobiłem?

Wkleiłem przed
new const maxAmmo[31]

new const sound_radar[] = "radar.wav";


new radar[33];
dodałem za
new wytrzymalosc_itemu[33];


Na koniec plugin_init dodałem
	g_maxplayers = get_maxplayers();
for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");


Za
precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");

wstawiłem
precache_sound("QTM_CodMod/sound_radar.wav");


Dodałem
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 12)
radar_scan(id, 1);

za
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;


I na koniec całego kodu wstawiłem to:

public radar_scan()
{
new PlayerCoords[3];
new id;
new Players[32];
new i;
new playerCount = 0;

for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;

if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
{
playerCount++;
}

for (i=1;i<=playerCount;i++)
{
get_user_origin(i, PlayerCoords)

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()

message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
}


//Przy okazji byłbym wdzięczny jakby ktoś napisał mi jak zrobić to losowanie broni...

Użytkownik Magnetix edytował ten post 07.09.2010 20:33

  • +
  • -
  • 0

#6 CeLeS

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 83
Zaawansowany

  • Postów:219
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Ak
Offline

Napisano 10.09.2010 17:56

[QTM COD:MW Mod] Radar - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych