Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodałem nowe klasy//nie działa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nevv

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 07.09.2010 13:52

Witam
1.Dodałem nowe klasy na cod mod ale plik nie chce sie skomplitować. proszę o opisanie co jest źle.plik w załączniku
2.
To jest dobry poradnik jak dodac itemy??

1/x z x broni
1.Szukamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
	{
		if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
			damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
		if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Starszy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || (klasa_gracza[idattacker] == Stalker && random(3) == 3) || (klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && random(3) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Mafiozo && random(2) == 1))
			damage = float(health);
	}
A jesli chcemy dodac nowa funkcje do itemu to zmieniamy to wyrzej czy dopisujemy pod spodem?
2.Jeśli chcemy 1/x to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
	{
		if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1)) // to będzie np. 1/2 z AWP
			damage = float(health);
	}

3.A jeśli 1/1 to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP
			damage = float(health);
	}


A jeśli chcemy dodać do itemu to w :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP
			damage = float(health);
	}

Dodajemy :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
	{
		if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper || informacje_przedmiotu_gracza[0] == numer_przedmiotu ) // to będzie 1/1 z AWP u Snajpera i 1/1 z AWP w jakimś itemie :)
			damage = float(health);
	}

Nie zabardzio wiem w ktorym to miejscu dodac;p

pozdro

Załączone pliki



#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 07.09.2010 14:03

poradnik good ;P zaraz kod Ci poprawię

tutaj sma

Załączone pliki


Użytkownik Frajer edytował ten post 07.09.2010 14:14

  • +
  • -
  • 1

#3 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 07.09.2010 14:18

dzięki co było źle??

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 07.09.2010 14:28

nie robimy spacji bo pawn spacje czyta jako NULL czyli 0, nie rób nigdy spacji w tej linijce
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo,  Kapral, Szturmowiec, Rebeliant, Lekkizolnierz, Sekcyjny, Juniorkomandos };

i w case też ! :)
  • +
  • -
  • 1

#5 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 07.09.2010 15:04

Skąd masz te sma?? !!

#6 Nevv

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Strzelce
Offline

Napisano 07.09.2010 16:02

sma oryginalce od qtm_peyota

Frejer to jak inaszej robic odstępy ?? jak spacja sie nie da

Użytkownik Nevv edytował ten post 07.09.2010 16:06


#7 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 07.09.2010 17:04

Ahh... sory nie ten temat :/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych