1.Dodałem nowe klasy na cod mod ale plik nie chce sie skomplitować. proszę o opisanie co jest źle.plik w załączniku
2.
To jest dobry poradnik jak dodac itemy??
1/x z x broni
1.Szukamy:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || (klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1) || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == Starszy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || (klasa_gracza[idattacker] == Stalker && random(3) == 3) || (klasa_gracza[idattacker] == Nozownik && random(3) == 1) || (klasa_gracza[idattacker] == Mafiozo && random(2) == 1))
damage = float(health);
}A jesli chcemy dodac nowa funkcje do itemu to zmieniamy to wyrzej czy dopisujemy pod spodem?2.Jeśli chcemy 1/x to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
{
if((klasa_gracza[idattacker] == Snajper && random(2) == 1)) // to będzie np. 1/2 z AWP
damage = float(health);
}3.A jeśli 1/1 to:
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP
damage = float(health);
}A jeśli chcemy dodać do itemu to w :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper ) // to będzie 1/1 z AWP
damage = float(health);
}Dodajemy :
if(weapon == CSW_AWP) // zamiast AWP wpisujemy swoją broń
{
if(klasa_gracza[idattacker] == Snajper || informacje_przedmiotu_gracza[0] == numer_przedmiotu ) // to będzie 1/1 z AWP u Snajpera i 1/1 z AWP w jakimś itemie :)
damage = float(health);
}Nie zabardzio wiem w ktorym to miejscu dodac;p
pozdro


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
QTM_CodMod.amxx









