Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Leczenie
#2
Napisano 06.09.2010 18:26
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#4
Napisano 06.09.2010 18:52
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
//to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie

#5
Napisano 06.09.2010 18:53
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");
ten kod byle gdzie na kodzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
PS: ten kod będzie dodawać do nie skończoności to HP

#6
Napisano 06.09.2010 19:01
I pytanie czy:
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
Ma zostać dodane tak?
case ABC:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");
}
I czy to może być dodane na sam dół kodu?
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#7
Napisano 06.09.2010 19:09

tylko jak napisałem. to będzie dodawać nieskończoność liczbę HP ale możesz zrobić coś takiego
public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
i wtedy bodajże


#9
Napisano 06.09.2010 20:12
#11
Napisano 06.09.2010 20:26
#12
Napisano 06.09.2010 20:36
public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
na
public HealthKlass(id)
{
new Weapon = get_user_weapon(id)
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
if ( Weapon != CSW_KNIFE )
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#13
Napisano 06.09.2010 20:39
if(get_user_health(id) != 200)to ta moc będzie mu ładować hp do 200? Jeśli tak to proszę o wytłumaczenie jak zrobić żeby ładowanie hp skończyło się na max danej osoby czyli ma koleś 120 stracił 80 zostało mu 40 to moc ładuje mu hp do 120 i koniec.
Przy kompilacji wyskakuje błąd:
Linijka 1943 wygląda u mnie tak:afasfasfas.sma(1943) : warning 209: function "HealthKlass" should return a value
}
Czy ten błąd jest groźny? W sensie czy przez ten błąd moc może nie działać?
Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.09.2010 20:47
#14
Napisano 06.09.2010 21:03
a co do tego co pytałeś o tym HP , tak jeśli będzie mieć 150 to i tak doładuje mu do 200HP i potem jak ktoś zada mu dmg i da sobie nóż to powinien się zregenerować
oczywiście chcesz to ci jutro o wiele lepszą funkcję do tego napiszę i opiszę co i jak bądź napiszę Tuta

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych