Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Leczenie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 16:56

Witajcie

Porzebuję kodu do klasy, która co 2s będzie się leczyła o 20hp.
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.09.2010 18:26

chodzi ci non stop ma się leczyć? czy jak to ma wyglądać jeśli nonstop to:

set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#3 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 18:50

chodzi ci non stop ma się leczyć? czy jak to ma wyglądać jeśli nonstop to:

set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}



gzie to wklepać?
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 06.09.2010 18:52

Przecież on napisał

set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

//to do danej klasy
//to po niżej byle gdzie

Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.09.2010 18:53

ten do danej klasy
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");

ten kod byle gdzie na kodzie.
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


PS: ten kod będzie dodawać do nie skończoności to HP xD

#6 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.09.2010 19:01

Rozumiem że to może być zastosowane w Call of duty mod?

I pytanie czy:
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b"); //to do danej klasy

Ma zostać dodane tak?

		case ABC:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
set_task(2.0, "HealthKlass", id,_,_,"b");
}

I czy to może być dodane na sam dół kodu?
public HealthKlass(id)
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.09.2010 19:09

Tak :)
tylko jak napisałem. to będzie dodawać nieskończoność liczbę HP ale możesz zrobić coś takiego


public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;

set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


i wtedy bodajże xD jak koleś osiągnie 2000 tys hp to zablokuje mu tą opcje do czasu aż będzie mieć mniej HP ^^

#8 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 19:33

ale jak zrobić że jak klasa ma max np 300HP to żeby tylko dotąd dawał, jak da punkty w HP to mu rośnie ;D

Użytkownik Intex edytował ten post 06.09.2010 19:43

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#9 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.09.2010 20:12

Ta moc aktywowuje się sama po straceniu np. 50 hp z 200? Czy trzeba zmienić broń na nóż i dopiero moc się włącza?
  • +
  • -
  • 0

#10 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 06.09.2010 20:14

Ta moc aktywowuje się sama po straceniu np. 50 hp z 200? Czy trzeba zmienić broń na nóż i dopiero moc się włącza?

To działa od razu jak się zrespisz..
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#11 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.09.2010 20:26

A jak zrobić żeby ta moc włączała się gdy wezmę noża? Coś jak na diablo.
  • +
  • -
  • 0

#12 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.09.2010 20:36

public HealthKlass(id)
{
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;

set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}

na
public HealthKlass(id)
{
new Weapon = get_user_weapon(id)
if(get_user_health(id) != 2000) return PLUGIN_HANDLED_MAIN;

if ( Weapon != CSW_KNIFE )
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 20)
return PLUGIN_CONTINUE;
}


#13 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 06.09.2010 20:39

Przepraszam że piszę posta co ktoś odpowie ale zapomniałem zapytać gdy ktoś ma max hp 150 a tu ustawie
if(get_user_health(id) != 200)
to ta moc będzie mu ładować hp do 200? Jeśli tak to proszę o wytłumaczenie jak zrobić żeby ładowanie hp skończyło się na max danej osoby czyli ma koleś 120 stracił 80 zostało mu 40 to moc ładuje mu hp do 120 i koniec.

Przy kompilacji wyskakuje błąd:

afasfasfas.sma(1943) : warning 209: function "HealthKlass" should return a value

Linijka 1943 wygląda u mnie tak:
}

Czy ten błąd jest groźny? W sensie czy przez ten błąd moc może nie działać?

Użytkownik Magnetix edytował ten post 06.09.2010 20:47

  • +
  • -
  • 0

#14 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 06.09.2010 21:03

musisz zwrócić return z poprzedniej operacji czyli przed klamrą dajesz np: return PLUGIN_CONTINUE;
a co do tego co pytałeś o tym HP , tak jeśli będzie mieć 150 to i tak doładuje mu do 200HP i potem jak ktoś zada mu dmg i da sobie nóż to powinien się zregenerować

oczywiście chcesz to ci jutro o wiele lepszą funkcję do tego napiszę i opiszę co i jak bądź napiszę Tuta :P

#15 Intex

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 10.09.2010 18:15

Ustawiłem że ma leczyć jeśli ma się poniżej 300hp i teraz to w ogóle nie leczy.... xD
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych