Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[Cod Mod]Dodanie klasy / itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Derakcz

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 06.09.2010 13:41

Kilka pytan odnosnie Cod mod'a mysle ze mi pomozecie bo wiele osob sie an tym zna"

1. Jak zrobic zeby bron 2x szybciej strzelala bo chce dodac taki item
2. Jaki jest kod na to by graczowi zadawalo sie 20 obrazen mniej
3. i jak dodac klasie 1/5 z he

Pozdrawiam!

Użytkownik DarkGL edytował ten post 06.09.2010 15:27
Nazwa tematu ma być zgodna z treścią !

  • +
  • -
  • 0

#2 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.09.2010 18:22

2. publicTakeDamage

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
To odpowiada ze redukcje obrazen o ile sie nie myle :o

A ustawienie ile jest tej redukcji zalezy od tej czesci kodu:
case 2:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
		}
w public DajPrzedmiot

Użytkownik Pawex edytował ten post 06.09.2010 18:23

  • +
  • -
  • 0

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 06.09.2010 18:41

3.
if(weapon == CSW_HEGRENADE)
        {
                if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
                        damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
                if((klasa_gracza[idattacker] == nazwaKlasy && random(5) == 2))
                        damage = float(health);
        }
P.S.: tak gdzie "nazwaKlasy" wpisujesz nazwę wybranej klasy ;]

#4 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 07.09.2010 14:37

starozytny to do public takedamage?
  • +
  • -
  • 0

#5 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 07.09.2010 15:05

Tak

#6 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 07.09.2010 15:14

dodalem to do public TakeDamage

i nie compiluje sie

pisze

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(383) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
QTM_CodMod.sma(1170) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(1172) : error 010: invalid function or declaration
QTM_CodMod.sma(1174) : error 010: invalid function or declaration

4 Errors.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

kawalek take damge:

if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

if(weapon == CSW_AWP && klasa_gracza[idattacker] == Snajper)
damage=float(health);
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

if(weapon == CSW_HEGRENADE)
{
if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if((klasa_gracza[idattacker] == Granadier && random(5) == 2))
damage = float(health);
}

07 wrzesień 2010 - 15:22:
ok poradzilem sobie

Pawex ja wiem ze tam ale chodzi mi jak pytalem jaki jest dokladny kod;d
  • +
  • -
  • 0

#7 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 07.09.2010 17:04

Daj sma

#8 Derakcz

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:47
  • Lokalizacja:STEAM
Offline

Napisano 07.09.2010 19:04

.sma wzaalaczniku

i jakbys mogl to powiedz lub zrob mi to w .sma bo niewiem od czego ten bladze jak ktos ma 201lvl to dalej odaje mu expa ale lvl nie zalicza wyzej i nie moze dodac umiejetnosci

07 wrzesień 2010 - 19:22:
czy wie ktos jak to naprawic?bardzo mi na tym zalezy oczywiscie rep sie nalezy za wszystko

screen:
Imageshack - bladw.png

jak sie ladujw w punkty i dojdzie do10 to ida od nowatu ejst inaczej bo przy wiekzej ilosc jest inczej

07 wrzesień 2010 - 19:37:
edit z tymi umiejetnosciami sobie poradzilem

Załączone pliki


Użytkownik Derakcz edytował ten post 07.09.2010 20:29

  • +
  • -
  • 0

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.09.2010 11:25

2. publicTakeDamage

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage;
To odpowiada ze redukcje obrazen o ile sie nie myle :o

A ustawienie ile jest tej redukcji zalezy od tej czesci kodu:
case 2:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
		}
w public DajPrzedmiot


Raczej:

2. publicTakeDamage

if(wytrzymalosc_gracza[this]>0)
		damage -= informacje_przedmiotu_gracza[this][1];
To odpowiada ze redukcje obrazen o ile sie nie myle :o

A ustawienie ile jest tej redukcji zalezy od tej czesci kodu:
case 2:
		{
			informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
		}
w public DajPrzedmiot


Bo damage -= redukcja_obrazen_gracza[this]*damage; to chyba nie daje mu to czego chce. ; ] i nie potrzebne by było wtedy w public DajPrzedmiot(id, przedmiot) nowe: informacje_przedmiotu_gracza[id][1]

Użytkownik camilost edytował ten post 09.09.2010 14:57

  • +
  • -
  • 0

#10 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.09.2010 11:51

Tak jak kolega wyżej mnie zacytował, to jest wlasnie dokladny kod i wszystko tam Ci opisałem...
Napisalem posta, zeby Mu to objasnic. [proszę nie minusowac :(]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych