Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Włączanie i wyłączanie pluginu bhop
#1
Napisano 05.09.2010 14:27
#2
Napisano 05.09.2010 14:58
#3
Napisano 05.09.2010 14:58
@@EDIT:
minuta
Użytkownik slowly edytował ten post 05.09.2010 14:58
#4
Napisano 05.09.2010 21:40
#5
Napisano 06.09.2010 09:46
Cvary
bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
amx_cvar bh_enabled 0aby odpalić
amx_cvar bh_enabled 1Najs]
#6
Napisano 06.09.2010 12:42
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa
Użytkownik jackraymund edytował ten post 06.09.2010 12:44
#7
Napisano 06.09.2010 13:17
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH
#include <amxmodx>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Super
Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh","bunny",0)
register_clcmd("say bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public bunny(id) {
wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(wlaczyl[id])
{
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
wlaczyl[id] = false
}nie wiem czy dziala bo z innego forum nie testowalem
Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 17:36
#8
Napisano 07.09.2010 17:25
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
#9
Napisano 07.09.2010 17:36
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <engine>
#define FL_WATERJUMP (1<<11) // player jumping out of water
#define FL_ONGROUND (1<<9) // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
register_plugin("Super
Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
register_clcmd("say /bh","bunny",0)
register_clcmd("say bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
register_cvar("bh_enabled", "1")
register_cvar("bh_autojump", "1")
register_cvar("bh_showusage", "1")
}
public bunny(id) {
wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0) // Disable slow down after jumping
if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
return PLUGIN_CONTINUE
if(wlaczyl[id])
{
if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) { // If holding jump
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE
if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
return PLUGIN_CONTINUE
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return PLUGIN_CONTINUE
new Float:velocity[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6) // Play the Jump Animation
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
wlaczyl[id] = false
}
trzym nie wiem czy działa;]Musisz mieć Colorchat w kompilatorze
hm... nie dziala niech ktos poprawi;]
Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 18:39
#10
Napisano 08.09.2010 18:51
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









