Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Włączanie i wyłączanie pluginu bhop


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 jackraymund

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 05.09.2010 14:27

Potrzebował bym taki plugin z bh który moge włączac i wyłączac
  • +
  • -
  • 0

#2 dziadek15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 05.09.2010 14:58

amxmodmenu->> pluginy czy jakos tak i tam możesz gasić i odpalać;]

#3 slowly

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:270
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.09.2010 14:58

To jest w cvarach pluginu... Możesz też przez amxmodmenu poprzez "Zatrzymaj pluginy"

@@EDIT:
minuta :/

Użytkownik slowly edytował ten post 05.09.2010 14:58


#4 jackraymund

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 05.09.2010 21:40

mi chodzi o to by gracz mógł wyłączać poprzez napisanie /bh
  • +
  • -
  • 0

#5 dziadek15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 06.09.2010 09:46

First Plugin Bunnyhop Plugin - AlliedModders
Cvary

bh_enabled 1
bh_autojump If set to 1 players just need to hold down jump to bunny hop
bh_showusage If set to 1 it will tell the players that bunny hopping has been enabled.
aby zgasić bh wpisz w konsoli
amx_cvar bh_enabled 0
aby odpalić
amx_cvar bh_enabled 1
Najs]

#6 jackraymund

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 06.09.2010 12:42

kurde nadal nie o to chodzi:|
chodzi o to że bhop jest włączony lecz gracz może sobie w każdej chwili aktywowac lub na odwrót poprzez komende /bh lub coś innego bym powiedział na jakim serwerze to jest lecz znowu dostane warna....
gdybyś umiał to prosił bym byś edytował ten skrypt co na stronie jest i jakiś kompilator przesłał
samemu tego nie zrobie bo nieznam bibliotek do amxxa

Użytkownik jackraymund edytował ten post 06.09.2010 12:44

  • +
  • -
  • 0

#7 dziadek15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 06.09.2010 13:17

Już daje;]
say /bh włączy autoBH
say /stop wyłączy autoBH

#include <amxmodx>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
    register_plugin("Super
 Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
    register_clcmd("say /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
    register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public bunny(id) {
    wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
    
    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    if(wlaczyl[id])
    {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
            new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
            
            if (flags & FL_WATERJUMP)
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            velocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
    wlaczyl[id] = false
}
nie wiem czy dziala bo z innego forum nie testowalem

Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 17:36


#8 jackraymund

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 07.09.2010 17:25

mógł byś do tego dopisac by pisało na sayu( tylko dla osoby która wpisała daną komende)
Auto banny hop włączony, by wyłączyc wpisz stop
przy wyłączeniu
By ponownie włączyc bh wpisz /bh
  • +
  • -
  • 0

#9 dziadek15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:157
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Gołdap
Offline

Napisano 07.09.2010 17:36

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <engine>

#define    FL_WATERJUMP    (1<<11)    // player jumping out of water
#define    FL_ONGROUND    (1<<9)    // At rest / on the ground
new bool:wlaczyl[33]
public plugin_init() {
    register_plugin("Super
 Bunny Hopper", "1.2", "Cheesy Peteza")
    register_cvar("sbhopper_version", "1.2", FCVAR_SERVER)
    register_clcmd("say /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team /bh","bunny",0)
    register_clcmd("say_team bh","bunny",0)
    register_clcmd("say /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team /stop","wyłącz",0)
    register_clcmd("say_team stop","wyłącz",0)
    register_cvar("bh_enabled", "1")
    register_cvar("bh_autojump", "1")
    register_cvar("bh_showusage", "1")
}

public bunny(id) {
    wlaczyl[id] = true
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH jest aktywowane.");
}
public client_PreThink(id)
{
    if (!get_cvar_num("bh_enabled"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0)        // Disable slow down after jumping
    
    if (!get_cvar_num("bh_autojump"))
        return PLUGIN_CONTINUE
    
    if(wlaczyl[id])
    {
        if (entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2) {    // If holding jump
            new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags)
            
            if (flags & FL_WATERJUMP)
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 )
                return PLUGIN_CONTINUE
            if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
                return PLUGIN_CONTINUE
            
            new Float:velocity[3]
            entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            velocity[2] += 250.0
            entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)
            
            entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6)    // Play the Jump Animation
        }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public wyłącz(id)
ColorChat(id,GREEN,"[bh]^x01 BH wyłączone.");
{
    wlaczyl[id] = false
}  
trzym nie wiem czy działa;]
Musisz mieć Colorchat w kompilatorze
hm... nie dziala niech ktos poprawi;]

Użytkownik dziadek15 edytował ten post 07.09.2010 18:39


#10 jackraymund

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:asdf
  • Lokalizacja:asdf
Offline

Napisano 08.09.2010 18:51

ref:/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych